/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
DVD-brænder software
Fra : BarsKill
Vist : 403 gange
50 point
Dato : 27-07-04 08:00

Jeg har installeret en dvd-brænder. Jeg havde (og har stadig) en dvd-rom, som fungerer perfekt, men Nero kan ikke acceptere brænderen som "dvd-" - kun som cd-brænder.
Nogen der kender fænomenet og kan komme med en løsning?
KH Karsten

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 27-07-04 08:07

Hej Carsten
Prøv at opdater din Nero via Aheads hjemmeside
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 27-07-04 08:10

NB: eller http://www.cdburnerxp.se/

[citat]
CDBurnerXP Pro er et gratis program til at brænde cd'ere og dvd'ere. Programmet kan brænde medier direkte fra en iso-fil, og det understøtter Burn Proof teknologi, flere sessioner på et medie og blandede musik og data medier.
[citat/]

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-07-04 08:41

Forslag:
HD (C:) på ide primary som master
DVD læser på ide prymary som slave
DVD brænder på ide secundary som master
Start med at frakoble DVD læser indtil DVD brænder er indstalleret

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 60 point
Dato : 27-07-04 08:52

Hejsa

hvis det er nero 6 du har. så klik på "konfigurer" >> sæt flueben i "aktiver alle optageformater"
derved bliver bla. dvd muligt.

Godkendelse af svar
Fra : BarsKill

Dato : 27-07-04 22:04

Tak for svaret dk. Det var precis mit problem!!