/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
Nogen der har en god Ansøgning?
Fra : Jaguaren
Vist : 682 gange
1 point
Dato : 26-07-04 23:48

Hej venner, jeg søger en, der vil sende mig en rigtig god ansøgning (skabelon - copy/paste idea). Mit fag: Salg/Afsætning. Nogen der vil sende en i den kategori, som de selv fik jobbet på?

Venligst mail til: Lonex1@hotmail.com

/Jaguaren male sex

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 26-07-04 23:57

Der er da dømt taber hvis du er nødt til at låne en ansøgning i netop den branche.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-07-04 00:40

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 27-07-04 01:10

Ja .. men jeg gider ikke læse min egen ansøgning, som blot er copied/pasted af en anden person !
/ PG

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-07-04 08:50

Du må låne min gamle tipskupon som gav tretten ret.

Kommentar
Fra : Jaguaren

Dato : 27-07-04 14:13

lækkert.

Kommentar
Fra : Jaguaren

Dato : 27-07-04 14:14

- tak for "hjælpen", havde nogen overvejet, om den skulle anvendes til inspiration....???

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 27-07-04 14:55

Selvfølgelig, ingen kunne drømme om at mistænke dig for snyd, men helt ærligt en skriftlig ansøgning vil give et første indtryk af ansøgeren og en dreven personalechef kan nemt vurdere om den flotte ansøgning er skrevet (fra bunden) af den han sidder over for.

Kommentar
Fra : anjabr

Dato : 28-07-04 09:56

BjarneD - det kunne da være du skulle læse Jaguarens ansøgning, og komme med nogle gode råd til forbedringer

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-07-04 11:02

anjabr>> Det er jo lige som ikke det spørgsmålet går på, vel!

Kommentar
Fra : anjabr

Dato : 02-08-04 08:58

BjarneD - derfor kan du vel godt komme med tilbuddet

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-08-04 10:34

Jeg mener, at det er et godt råd, at advare imod at bruge andres ansøgninger og våser du ikke lidt anjabr?

Kommentar
Fra : noahwj

Dato : 26-10-04 14:22

Jeg kan sagtens følge den unge dame.... man kan sagtens bruge ny inspiration... og evt låne lidt fra en ansøgning

Kommentar
Fra : Jaguaren

Dato : 26-10-04 16:07

ja, det mener jeg også noahwj, me ingen der vil være behjælpelige... desværre.

Kommentar
Fra : noahwj

Dato : 26-10-04 21:25

jeg ville gerne give dig nogle fif.. som har fået mig videre.. men ved ikk lige hvordan... hjælper jo ikk at skrive det her på siden... nogen ville sikkert komme med noget bræk og så vil du ikk bruge dette alligevel

Kommentar
Fra : Jaguaren

Dato : 27-10-04 21:55

noahwj -> ville du maile det i stedet for 'offentlig skue' ?

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 04-07-05 11:38

Jaguaren, Jeg er Personalechef i en større entreprenør virksomhed, og har tidligere haft 2 supermarkeder.

Hvis du gerne vil have hjælp kan du maile, din ansøgning til mig.

Jeg læser den igennem, kritisere/roser den, sender den retur.

peter(a)golfhouse.dk