/ Forside/ Interesser / Fritid / Fritidssejlads / Spørgsmål
10  transor 1030
Musto sejlerstøvler M2
Fra : jantorp
Vist : 2321 gange
100 point
Dato : 26-07-04 21:36

Er der nogen der ved, hvor man kan købe musto M2 sejlerstøvler.
På den båd jeg sejler kapsejlads, er vores sejlerstøvler gået i opløsning omkring sålen. Men når man har prøvet, hvor godt man står fast på dækket i et par musto, vil man gå meget langt for at finde et par nye. Problemet er, at musto ikke laver M2 mere, men en goretex støvle til næsten 2000 kr. som ikke har den samme bløde sål.
Jeg har prøvet næsten overalt både ud og indland. En ting er at, de forskellige forhandlere reklamere med, at de har dem, en anden om de har dem på deres lager. Jeg skal bruge 1 par 43 og 2 par 45
MVH Jan

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 27-07-04 07:56

Prøv hos BÅDKOMMISÆREN i Kerteminde. Jeg har den erfaring at de har ofte det som INGEN andre har. Det er i hvert fald et forsøg værd!!!
http://www.baadkommissaeren.dk/page.asp?objectid=

Held og Lykke!!!

Mvh
Palle Jensen

Annuller spørgsmålet
Fra : jantorp

Dato : 22-10-06 15:23

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål