/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Fotoalbum
Fra : Fattig
Vist : 413 gange
100 point
Dato : 26-07-04 15:07

Jeg havde på et tidspunkt et lille fotoalbum program (der kunne være på 2 disketter), hvor jeg kunne indsætte billeder i forskellige formater, programmet er desværre blevet slettet fra min computer. Er der en der har et bud på hvad det kan hedde, og om det kan downloades?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-07-04 15:11

Adobe har et album med seneste nr. af komputer for alle.
Begrænsede funktioner med udmærket album.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 26-07-04 15:24

Hej Fattig - fotoalbum, der kunne være på 2 disketter!

Mener du, at selve programmet kunne gemmes på 2 disketter og afvikles uden at blive installeret?

Mvh Ivan

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 27-07-04 16:57

Hej Ivan !
Programmet kunne være på 2 disketter, men skulle selvfølgelig instaleres.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 27-07-04 20:06

Det var ikke ret mange oplysninger du har om programmet.

Kan du huske hvor/hvordan du fhar fået programmet: Sammen med et digital kamera, via et computerblad eller downloaded.
Der findes jo et utal af programmer gratis/billige eller dyre, med meget forskellig funktionalitet.

Accepteret svar
Fra : IBM760

Modtaget 100 point
Dato : 29-07-04 10:26

Hej Fattig -

dette kan måske bruges: http://pmeindre.free.fr/MyAlbum.html

ellers prøv at søge på denne side: http://www.fotoportal.dk/artikler/

Citat
Anmeldelser: Programmer
Noise Ninja

Gratisprogrammet XnView

Gratisprogrammet PhotoPlus

Gratisprogrammet MyAlbum

Album programmet FotoAlbum fra fototime

Gratis Programmet SharpControl

Gratis Programmet Exif Reader

Gratis Programmet JPEG Crops

Gratis album og billedredigeringsprogram IrfanView

Mvh Ivan

Godkendelse af svar
Fra : Fattig

Dato : 08-10-04 10:13

Tak for svaret IBM760.