/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Søger idéer til logo!
Fra : Martin_c
Vist : 507 gange
35 point
Dato : 26-07-04 13:37

Hej!!

Er ved at lave en hjemmeside, til salg af skøder og jeg mangler ideér til et logo!

Nogle som kan hjælpe!

Kommentar
Fra : Moeltov

Dato : 26-07-04 13:40
Kommentar
Fra : return

Dato : 26-07-04 13:43
Kommentar
Fra : Martin_c

Dato : 26-07-04 13:45

Ikke på den måde!!

Mere ideér ! Til hvad logoet kan indeholde!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-07-04 13:50

Nysgerrig.............kan man sælge et skøde.
Eller vil du sælge ydelsen at lave et skøde.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 26-07-04 13:52

Hvad med: Et stykke af dit brev papir med en kugle pen liggende henover, måske i en sådan lidt abstrakt sort/hvid udgave.?

Det hele selvfølgelig fotograferet ned i str så det kan ligge pænt i et hjørne feks.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-07-04 15:30

Enkelthed frem for alt. De bedst kendte logo'er i verden består af et minimalistisk grafisk desig i blot én farve på hvid baggrund. Tænk på IBM, Mærsk, DSB, Ikea, HOME, Volvo, Ford, Coca-Cola, Nestlé, HP, Novo Nordisk osv...

Andre kendte logo'er benytter flere, men højst 3 farver : Unilever (Chiquita), Post Danmark, Danske Bank, BG-Bank, VISA osv..

Det grafiske design indeholder gerne hele eller en del af firma'ets navn, med en let genkendelig og simpel font, samt en simplificeret og stiliseret figur der leder tanken hen på enten firmanavn eller produkt.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Martin_c

Dato : 26-07-04 17:15

Jeg tænkte på en pen eller et hus!!

Men det er svært at tegne med musen!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-07-04 17:58

Når du har en idé på plads, så spørg dog her : http://www.kandu.dk/dk/emne/30216 om nogen kan hjælpe med grafikken

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-07-04 17:59

Dette spørgsmål er jo besvaret ...eller hur ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 26-07-04 18:05

prøv henter dette prg. rastervector
www.rastervect.com/
Da kan du vektorisere et bilde,enklere jo,jeg bruker det selv meget..

Kommentar
Fra : Martin_c

Dato : 26-07-04 19:14

Hhmm!!

Jeg har bare brugt mine point op!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-07-04 19:18

Velkommen i klubben Martin_c

Jeg har næsten heller ikke noget på kistebunden længere, til trods for de mange ubrugelige superpoint

Sådan er det, når man er nysgerrig

</MOLOKYLE>