/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Blegning af tænder
Fra : Tulletine
Vist : 697 gange
78 point
Dato : 26-07-04 13:18

Hej,

Er der nogen af jer der har erfaringer - gode som dårlige, med blegning af tænder?

På forhånd tak.

Knus
TulleTine

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-07-04 13:24

Du skal i hvert fald blive langt fra de der "TV-shop-få hvide-filmstjerne-tænder" produkter, hvis det er noget sådant du tænker på.
DR- Lægens bord havde noget om emnet for et par måneder siden.
Jeg vil tro du kan finde det på nettet.
Det var godt nok ikke lige svaret på dit spørgsmål

Kommentar
Fra : return

Dato : 26-07-04 13:35
Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 26-07-04 13:39

jeg har på et tidspunkt hørt til det da begge mine fortænder er rodbehandlet. jeg kunne ikke få en garanti for at det virkede. som jeg husker var det faktisk ikke særlig gode ods for at det virkede. mener det kun var 60%.

Junior

Kommentar
Fra : kaskott

Dato : 26-07-04 19:32

Min kone fik - hos sin tandlæge - lavet et skabelon af sine tænder i overmunden (pris vist nok 2-3.000 kr.) og fik noget creme-lignende blege-materiale til at fylde i, hvorefter hun sov 1 nat med skabelonen på. Det virker fint, synes vi. Med i prisen var blegemateriale til 3 behandlinger, som hun laver hver 4-5 måned (alt efter om du ryger, drikker meget kaffe/the osv.).

Kommentar
Fra : nytcam

Dato : 28-07-04 17:45

du kan få det lavet ved tandlægen til en 3000-4000kr.
det er en artikel om det i et bled der hedder Look der er på gaden nu hvor man følger en kvinder der får det gjordt.
held og lykke med det

Kommentar
Fra : edlefsen

Dato : 29-07-04 02:37

Jeg har ikke nogen erfaring med det, men jeg har hørt at hjemmeblegning ikke virker, fordi staten eller EU ikke tillader de høje mængde af kemikalier (eller hvad det nu er) til dette. Så spar pengene og gå til en tandlæge...det virker sikkert bedre!

Accepteret svar
Fra : kundal

Modtaget 78 point
Dato : 22-08-04 22:57

I Tyskland koster en blegning 2000 Dk Kr. og i kan finde tandlægerne ved at søge på av min tand på google.dk

Godkendelse af svar
Fra : Tulletine

Dato : 21-09-04 11:39

Tak for svaret kundal. Udover de hvide tænder havde vi også en masse god rødvin med hjem så de blver nok snart "normal" farvet igen
Kh
TulleTine