/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
fra video til dvd
Fra : CCjunior
Vist : 411 gange
150 point
Dato : 26-07-04 12:44

jeg har en del på mit video kamera som jeg skal ha lagt over på dvd. jeg har prøvet før med pinacle studio 7 men kunne ikke få det i en ordentlig kvalitet, muligvis fordi min pinacle er en demo version som fulgte med kameraet.
er der et godt gratis program som nogen kender eller skal jeg ud og købe et.

jeg har også et vhs bånd som jeg skal ha lavet om til dvd. hvordan er fremgangs måden for det og hvad skal jeg bruge.
jeg mener også at ha set at der er firmaer som overspiller vhs til dvd hvad koster det ??

Junior.

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 160 point
Dato : 26-07-04 13:28

En dyr løsning, men en dvd-recorder ville løse begge problemer

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 26-07-04 13:32

nej det tror jeg faktisk ikke det ville.
jeg vil ikke ha muligheden for at redigere i det og jeg vil heller ikke ha muligheden for at optage over fra vhs til dvd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-07-04 14:40

Fra vhs > dvd: JO
Men redigere, der har du ret, det tænkte jeg ikke lige over.

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 26-07-04 14:45

Dova> når du siger dvd recorder mener du så et dvd videokamera som optager direkte på en dvd skive eller hur..
er bare lige nysgerrig...
Junior

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-07-04 15:04

Nej, jeg mener en dvd afspiller der også kan optage.
Og der kan du kopiere fra videoafspiller til dvd-recorder, og du kan sikkert også tilslutte videokamera direkte til den og overspille, ligesom du kan på en alm vhs videomaskine

www.dvdrecorder.philips.com

Godkendelse af svar
Fra : CCjunior

Dato : 30-07-04 09:29

Tak for svaret dova.

Det skal jo lukkes
jeg har fundet problemt.. mit program understøtter slet ikke dvd, så jeg har hentet en demo af Pinnacle 9

Junior