/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
fantomsmerter samt antabus
Fra : polpot
Vist : 1407 gange
100 point
Dato : 26-07-04 11:14

Hej alle,
Mine problemer tordner sig op for tiden,

Jeg er en mand på 48 år med pænt hår, nye briller og tænder og jeg er rask og røg-rig,desuden har jeg gode kommunikationsevner, er serviceminded, sognepræst, dynamisk, kontaktskabende, smilende, engageret, kreativ, har flair for tal, er loyal, stabil, fleksibel og målrettet.Men jeg har været i behandling for alkoholmisbrug med antabus i 61 måneder. Jeg vil i den forbindelse gerne høre, om der findes en måde, hvormed antabusen kan neutraliseres, således at jeg kan drikke mig fuld, helst allerede i aften?
Da jeg har kraftige fantom smerter i min hale.

Kun personlig eller telefonisk henvendelse eller brev, fax, e-mail, morse, brevdue, runestene, røgsignaler, armfagter, signalflag, hulemalerier eller telepati.

Ps.
Derudover har jeg mistet min dsb sommerkøreplan fra 1978, jeg tabte den i forbindelse med et badminton stævne i herninghallerne i vinterhalvåret 1986. præcis den 1,2, eller 3 juni.På vej hjem fra stævnet traf jeg en mand, som bar det grimmeste armbåndsur, jeg længe havde set. Det var af stål, med mørkeblå skive, og lyse visere. Så jeg spurgte ham om klokken, så kunne selv kunne se hvor grimt det var.
Jeg har en underlig følelse i maven, at det måske var ham der tog den køre plan fra min ellers nydelige dametaske udført i koldpresset lymalim der var fedt poleret.Da jeg kortvarigt måtte vende ryggen til ham, for jeg skulle lave pøller i et nærliggende redskabskur der stod i en umiddelbar afstand af 12 km målt i fugleflugts linie 50km vest for esbjerg.
Evt vil jeg gerne bytte med en mellem blå, rund eller elektrisk cementblander da jeg har glemt at støbe et fundament til et næsten færdigt bolig-kompleks eller en sød pige jeg kan nyde som dessert.
Henvendelse før kl. 2 kun på ulige hverdage, dog ikke før onsdag efter kl. 7, skæve helligdage og mandage eller tirsdage før middag, og tidligt fredage...
de bedste hilsner
polpot

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-07-04 11:21

Ja ja.

Kommentar
Fra : return

Dato : 26-07-04 11:38

Der findes noget medicin, der kan modvirke antabus i løbet af nogle få timer.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-07-04 12:10

Med alle de talenter du ellers har, tror jeg også du klarer at drikke dig hammerlam på trods af antabus.

Problemet med køreplan hører hjemme i rubrikken under spiritisme
Og betonblanderen kan du søge i Den Blå Avis under købes, evt medfølgende en sød dessert som ekstaudstyr

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-07-04 12:20

Manden med det grimme armbåndsur siger du brugte køreplanen
som toiletpapir.

Kommentar
Fra : pause

Dato : 26-07-04 15:54

Ja det her er altså en af grundene til at jeg meldte mig ud af folkekirken.
Forsat god dag.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 27-07-04 06:27

Mine telepatiske evner må være blevet for dårlige, ellers havde du allerede fået mit svar!!

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 27-07-04 06:29

Men jeg vil da begynde at male et hulemaleri, skal bare finde en hule først!

Kommentar
Fra : dkwM327

Dato : 28-07-04 01:31

Hej Polpot.
…. …- .- -.. . .-. -.. .. - .-. . . .-.. .-.. . .--. .-. --- -… .-.. . -- .-.-.-
mvh. dkwM327

Kommentar
Fra : dkwM327

Dato : 19-08-04 00:45

Hej Polpot.

Du skrev, at du ønskede: "Kun personlig eller telefonisk henvendelse eller brev, fax, e-mail, morse,
brevdue, runestene, røgsignaler, armfagter, signalflag, hulemalerier eller telepati."

Og da du nævner en hel masse muligheder for at komme i kontakt med dig, valgte jeg at stille dig et relevant spørgsmål ved hjælp af - MORSE - og påregnede at du var i stand til at svare på samme måde, så jeg afventer dit svar mit spørgsmål, eller en forklaring på alminndelig dansk.

mvh.
dkwM327

…. …- .- -.. . .-. -.. .. - .-. . . .-.. .-.. . .--. .-. --- -… .-.. . -- .-.-.-

mvh. dkwM327