/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Skal vi lave webdesign sammen
Fra : 2hard2get
Vist : 391 gange
10 point
Dato : 25-06-02 22:52

Kan du eller vil du lære at arbejde med Dreamweaver MX, Flash MX, Access 2002, Photoshop 7,0, image ready, Illustrator. Hvorfor så ikke skrive til mig så vi kan arbejde med det sammen, jeg havde forstillet mig at vi skulle værer en tænketank på 2-4 personer som gerne vil arbejde med ovenstående. Du skal helst værer fra Odense eller fyn, da tanken var at vi skal mødes en eller to gange om ugen.
Kom nu bare ud af busken der er ikke noget at værer bange for, bare du har lysten til at arbejde med webdesign samt at mødes med andre af samme interesse er du den rette person.

HÅBER AT HØRE FRA DIG

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 25-06-02 22:56

Tja

Jeg sidder med en server og vil meget gerne hoste det i får frembragt....

Apache

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 25-06-02 22:21

"2hard2get" skrev bla.
< bare du
> har lysten til at arbejde med webdesign samt at mødes med andre af samme
> interesse er du den rette person.

Nedenstående er vist mere rigtig for dit emne
news:dk.opslag.stillinger

--

mvh jopa
www.web-templates.dk
www.jp-web.dk

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 26-06-02 07:51

kære 2hard2get...
Indlægget er postet på www.kandu.dk og det er ikke vores fejl at de absolut vil poste disse indlæg i nyhedsgrupper.
Så indlægget er faktisk på www.kandu.dk i den rigtige gruppe.
Har du kommentarer til ovenstående skal du stile dem til :
service@kandu.dk
Det er dem som er ansvarlige for at det bliver postet i nyhedsgrupperne

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 26-06-02 07:52

Undskyld indlægget er selvfølgelig stilet til jopa...
Undskyld endnu engang min fejltagelse.

Accepteret svar
Fra : franke

Modtaget 10 point
Dato : 26-06-02 08:29

Kære 2hard2get.
Jeg har lidt svært ved at se spørsmålet i dit indlæg. Og jeg vil efter min bedste overbevisningn mene, at det IKKE høre hjemme her. Det er "spørgsmål" som denne, som er med til at jage folk væk fra www.kandu.dk, fordi det virker som spam. Hvis du havde et konkret spørgsmål vedr. flash, dw eller ps ville det forholde sig anderledes. Jeg ved ikke hvordan du forestiller dig at nogen kan svare på det indlæg,- her er mit svar....

Kommentar
Fra : briani

Dato : 26-06-02 10:43

Hej Zonker
jeg er faktisk næsten enig med dig i din kommentar Vedr:nyhedsgrupper
jeg vil dog lige tilføje,at når man opretter et spørgsmål herinde på Kandu,bestemmer man faktisk selv om spørgsmålet skal ud i nyhedsgruppen eller ikke,man skal bare sætte en flueben der hvor der står om spørgsmålet skal ud i nyhedsgruppen hvis man ønsker det,og hvis ikke så forbliver spørgsmålet herinde på Kandu.
Så det er vel ikke Kandu der har skylden.
MVH Brian

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 26-06-02 15:13

Jeg synte sat man ikke burde blande www.kandu.dk sammen med nyhedsgrupperne. Det bliver en værre gang rod, så ville man undgå, den situation der er nu hvor der er en som har svaret på et indlæg, som sikkert ikke var beregnet til nyhedsgruppen.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 26-06-02 15:49

Enig