/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
hårvækst på ryg og overkrop
Fra : jenovergaard
Vist : 274 gange
220 point
Dato : 25-07-04 22:56

hej...

Jeg har en meget voldsom hårvækst, og vil gerne have fjernet hår på ryggen og
overkroppen (bryst + mave), jeg har læst at man kan få det fjernet, så det ikke
kommer igen. Jeg har prøvet at bruge skraber, eller fået voxet det væk, men det
vokser ud igen.......jeg har allerede søgt information om laserbehandling på klinikker, men det koster kassen!!
håber der er nogle der kan hjælpe...

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 25-07-04 23:04

Det bedste ville være som du selv siger en lasserbehandling. Det er dyrt, men det bedste.
Ellers kan du depilere det væk med en af de der kvinderne bruger. Det skal måske gøres lidt ofte, men er til gengæld ikke så dyrt...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-07-04 23:18

Har du prøvet at tale med din læge om det. Hvis det er et stort problem for dig kunne det jo være at han/hun kunne henvise til laserbehandling på et hospital, så du ikke kommer til at betale for det.
Det koster jo ikke noget at spørge.

Kommentar
Fra : 25

Dato : 26-07-04 00:46

Voksbehandling er også en mulighed.