/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Bamses Billedbog.
Fra : greenfield69
Vist : 2909 gange
250 point
Dato : 25-07-04 20:32

Hej derude. Jeg vil gerne bygge en kopi af Bamses lysthus. Er der nogen der ligger inde med tegninger eller billeder, som jeg kan bygge ud fra. Mvh. Jørgen

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 25-07-04 21:00

Der er billeder her

http://www.idenyt.dk/artikler_show.asp?show=11313

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : greenfield69

Dato : 25-07-04 21:10

Tak, men jeg kan desværre ikke finde billeder af Bamses hus.

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 260 point
Dato : 25-07-04 21:13
Kommentar
Fra : jhvp

Dato : 25-07-04 21:15

Jeg har kendt en som har byggeret en kopi af det, men er ikke
sikker på han vil gå af med tegningerne uden betaling, vis han
har dem endnu.

Men hvis det har interesse så kan jeg godt prøve at formidle en
kontakt.

Kommentar
Fra : jhvp

Dato : 25-07-04 21:31

Huset der er snak om, havde han bygget til en udstilling i
Bella Centret for snart nogle år siden.

Kommentar
Fra : LaVitaDK

Dato : 25-07-04 21:33

http://www.legehuse.dk/Samlevejledning.htm

det er ikke helt bamses, det ved jeg godt, men grundprincippet er der

Kommentar
Fra : viorla

Dato : 31-07-04 18:07

hvad med at kikke på en model i en legetøjs butik de har nogle små nogle til små dukker (bamse og kylling)

Kommentar
Fra : jhvp

Dato : 01-08-04 01:20

Jeg kan fortælle at denne tømmer jeg tidliger har snakket om
som lavede det hus, ikke har nogle tegninger og han nævnte
at han bare havde lavet det efter et billedet.
Så jeg beklager jeg kunne ikke hjælpe dig.

Godkendelse af svar
Fra : greenfield69

Dato : 01-08-04 13:49

Tak for svaret emesen. Et par af billederne kunne godt b ruges, så jeg forsøger med dem. Og tak til alle andre, som har bidraget med kommentarer til emnet.