/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
lexmark x1100
Fra : Klokker
Vist : 405 gange
500 point
Dato : 25-07-04 20:28

Jeg kan ikke indstallere printeren , det er en printer/scanner/kopi maskine , jeg kan godt scanne , men når printeren skal indstalleres siger den, at en fil, som allerede findes, kan ikke oprettes.Jeg kører med xp home . Har prøvet at hente driver fra lexmark ,men det hjalp ikke . Hav lidt tålmodighed for jeg er ikke så hurtig .

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 25-07-04 20:31

Cdrommen smider du i og lader den installer det hele.

Har selv købt printeren i dag og havde ingen problemer med at installer den

Kommentar
Fra : asim1

Dato : 25-07-04 20:34
Kommentar
Fra : asim1

Dato : 25-07-04 20:36
Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-07-04 20:37

Læs din brugsanvisning og se om der står at du først skal indstallere program.
Og først efter genstart tilslutte din USB printer/scanner/kopi maskine
Det skal man med nogle USB ting.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 25-07-04 20:39

Kunne det tænkes at det er en USB printer?
Så skal du installerer CD først....
og først sætte den til når instalations CDen beder at du tilslutter printer sætter du stikket i...
Men det står nok i brudsanvisningen.
Men det er vigtigt at følge denne vejledning nøje ved USB tilbehør..
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 25-07-04 20:41

Ha ha skrabsak Emesen

god søndag
mvh benjamin

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-07-04 20:43

ØH hvad ?????????

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-07-04 20:44

nåe

Kommentar
Fra : Klokker

Dato : 25-07-04 21:06

Nu har jeg prøvet helt forfra og ikke sat tingene til før de skulle osv . hjælper ikke . Prøver lige nogle af de andre ting :(

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-07-04 21:16

Når du prøver forfra - skal du lige i enhedshåndtering og slette driverne ud for dit apparat først.

Kommentar
Fra : Klokker

Dato : 25-07-04 22:06

Har prøvet dit forslag asim1 også at brugen enhedshåndteringen og selv om jeg har prøvet mange gange er der ingen printerdriver inde :(( men nu vil jeg stoppe for i dag , tak foreløbig.

Kommentar
Fra : penny

Dato : 26-07-04 09:25

Jeg har købt en fra netto, og havde ingen problem med instalationen, Prøv det here.
Tag disk nr 1, og set i cd drevet, opne denne computer, høgjre klikke på d driv, og vælg opne, så vælger du setup.
Hilsen
Penny

Kommentar
Fra : Klokker

Dato : 26-07-04 13:33

Sikken noget møj , kan ikke komme viderer , vil prøve at rep. xp men kan ikke huske hvordan jeg skal stille bios er der en der kan skrive det trin for trin :)

Accepteret svar
Fra : penny

Modtaget 500 point
Dato : 26-07-04 14:14

har du prøvet system restore?
Ellers finder du det here. http://www.wintip.dk/xp/guides/recover/geninstall.htm

Godkendelse af svar
Fra : Klokker

Dato : 26-07-04 14:36

Tak for svaret penny, det var ikke lige det det startede med og det "store" problem er ikke løst endnu .

Kommentar
Fra : Klokker

Dato : 27-07-04 15:54

Her er en lykkelig slutning på problemet , efter megen ryden op og rep. af xp så var den der lige pludselig , begyndte at installere det hele , helt utroligt .