/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Brænd en dvd
Fra : Dark_Knoldwegde
Vist : 1413 gange
100 point
Dato : 25-07-04 19:24

Hej jeg har en dvd brænder og jeg vil gerne brænde en dvd film jeg har så jeg sætter dvd filmen i dvd drevet og sætter en tom dvd skive i dvd brænderen jeg går en i nero og brænder som sadvaneligt men det virker ikke hvad gør jeg for at brænde den??? en ting mere jeg kiggede på dvden og fandt ud af at den næsten fylder 8 GB men kan det passe jeg trode kun man kunne få dvd skiver på 4.7 GB og det er dem jeg har så hvis det virkelig er rigtigt den er på 8 GB er der så en muglighed for at jeg kan komprimere den så den kan lægge på mine dvd skiver eller skal jeg brænde den på to???

Hilsen Tobias

Accepteret svar
Fra : wium

Modtaget 110 point
Dato : 25-07-04 19:50

Før du starter :
Installer aspi_471a2.exe.
Installer DVDDecrypter 3.2.1.0.
Installer DVD Shrink 3.17.
Indhold :
1.   Rip DVD filmen.
2.   Ændre regionskoden.
3.   Komprimer filmen (hvis den er større end 4.7 GB)
4.   Brænd til DVD eller image.
Ovennævnte filer ligger på nettet som freeware

Kommentar
Fra : notatoy

Dato : 25-07-04 20:05

Du kan ikke kopiere en dvd direkte. Du bliver nød til at gemme den på din harddisk først og så brænde den via nero. Du gemmer dem ved hjælp af dvd shrink som du som wium skriver sikkert kan downloade som freeware fra nettet.

Kommentar
Fra : Dark_Knoldwegde

Dato : 25-07-04 21:14

Har i ikke nogle link???

Kommentar
Fra : Dark_Knoldwegde

Dato : 25-07-04 21:18

hvad skal jeg med aspi_471a2.exe er det ikke en driver??? har fundet de to andre programmer!!! hvad gør jeg så???

Godkendelse af svar
Fra : Dark_Knoldwegde

Dato : 25-07-04 23:29

Tak for svaret wium.