/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
Hvodan kan jeg få dc++ til at virke.
Fra : dayworker24
Vist : 621 gange
50 point
Dato : 25-07-04 18:56

hvad skal jeg downloade får at få det til at virke. hvad skal jeg gøre af ande ting

PS. ved det er ulovdigt

Kommentar
Fra : Nelle23

Dato : 25-07-04 19:33

hvis du åbner programmet er der vist noget der hedder connections jeg kan ikke huske om den står til primær eller den står til sekundær men prøv og skift til det modsatte af hvad den står til nu jeg kan ikke downloade uden at skifte

Kommentar
Fra : smut

Dato : 25-07-04 19:34

grrr nu glemte jeg at skifte fra min kæresten profil

Kommentar
Fra : o_k

Dato : 25-07-04 21:18

Connection skal stå på activ
og så skal du huske at share noget.

Accepteret svar
Fra : windows

Modtaget 50 point
Dato : 25-07-04 23:51

dc++ er ok men lige efter jul blev en del taget af antipirat gruppen så der er fokus på denne site endnu .DE tager et imits af din delemappe DET TAGER 10 SEK og derefter får du en billet efter hvor meget du uddeler af egne filer ..DET VAR BARE EN LILLE PEGEFINGER TIL DIG ..

Godkendelse af svar
Fra : dayworker24

Dato : 31-03-05 10:05

Tak for svaret windows.