/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
browseren opera (3 spørgsmål)
Fra : jeanette18
Vist : 338 gange
75 point
Dato : 25-07-04 18:21

På min kvikliste = historik får jeg vist de sidste anvendte websites. Kan jeg indstille browseren til at jeg kun skal nøjes med at museklikke èn gang for at åbne websitet?
På min kvikliste = bogmærker kan jeg se at der er grønne og røde ikoner. Hvorfor er der forskellige farver?
Og sidste spørgsmål: Kan jeg ikke få vist detaljeret oplysninger om filen (som vi jo kender fra explorer)
Håber ikke at I derude synes det er for stor en mundfuld:)

Accepteret svar
Fra : Andreas1982

Modtaget 85 point
Dato : 25-07-04 18:56

Jeg har hentet et skin + setup filer herfra: http://my.opera.com/community/customize/skins/index.pl?cat=&search=IE&show=new&perscreen=20

Nu ser min Opera ud som IE og opfører sig nøjagtig som IE. Endda mine menuer er blevet lavet om så de svarer til IE.
Dette har den fordel at jeg føler mig hjemme og min kæreste ikke engang har opdaget det er en af de der svære computer-ting, som hun ikke kan finde ud af ;)

For at få detaljerne skal du bare vælge view -> status bar, så har du en mere detaljeret status bar end IE nogensinde har haft.

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 26-07-04 00:59

Hej og tak for tippet. Har prøvet at hente nogle skins m.v. hjem og det er allertiders, men jeg mangler stadigvæk egentlige svar på mine 3 spørgsmål, så jeg håber................ at der er nogen derude som kommer med et par bud.

Kommentar
Fra : Andreas1982

Dato : 26-07-04 01:40

Jeg regner med at du med kvikliste mener den liste der kommer så man kan se de sidst besøgte sider.... Der skal man kun trykke en gang.

I bookmarks er der ikoner.... Nogle hjemmesider har et lille ikon. Du kan se et her på siden oppe i adresselinien. Tilføjer du denne side til bogmærkerne kommer dette ikon med - det har ikke noget med opera at gøre. Det gør IE også.

Det sidste spørgsmål har jeg vist svaret på.

Skriv lige hvis vi misforstår hinanden... ;)

MVH
Andreas1982

Godkendelse af svar
Fra : jeanette18

Dato : 18-08-04 23:06

Andreas1982. Bedre sent end aldrig:)
Jeg fik løst problemet med at klikke èn gang ved at ændre til nyeste opera version. Det viser sig at de røde ikoner figurer 2 steder pr. automatik, nemlig i de situationer hvor du har genvejen og hvor linket bliver oprettet i en mappe. Spørg mig ikke hvorfor det er sådan.
Tak for tipsene:)