/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvor lang tid tog det ???
Fra : emesen
Vist : 471 gange
100 point
Dato : 25-07-04 13:31

Hvor lang tid tog det at rense min "Din profil" for ulukkede spørgsmål.
Det er spørgsmål fra 26/10-02.........> ca. 1500 stk.
Emesen/Eyvind.
PS. Nu kan jeg slippe for alle de spørgsmålslukkefixeredemails -
PSS. Jeg lukker straks når resultatet foreligger - eller før.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 25-07-04 13:46

Du har ret emesen, det kan hurtigt hobe sig op når man deltager, det er den tendens til ikke at lukke sine spørgsmål som snart er temmelig udbredt blandt spørgerne her på sitet, der er det egentlige problem.
Så jeg er også begyndt at dyrke det der med at lukke så snart der ligger et fornuftigt svar, ja også sommetider før.
Der er lidt kedeligt at åbne sin postkasse og se en række, ofte 30 - 40 Emiler fra kandu på diverse spørgsmål, tja de kan være op til måneder gamle (spørgsmålene altså)
Hvad skal vi gøre ved problemet ????
Hvorfor spørger folk om hjælp, hvis de alligevel ikke accepterer et godt svar eller et godt råd ???

God søndag Benny

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 25-07-04 13:47

Emesen hvem tænker du på?, er det molokyle, han er vist i Gilleleje i dag.

ellebye

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-07-04 13:51

Jeg tænker ikke - men jeg er færdig med at hakke alle 1500 fra.
..............det er et gættespørgsmål

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-07-04 14:00

Håber da at du tænker bare en lille smule Emesen
Er det dage eller timer vi taler om?!? Ja, for du har vel ikke siddet med det
konstant fra start til slut?!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-07-04 14:03

Jamen, jeg kan slet ikke forstå I gider alle de mails.
Jeg klikker altid fluebenet væk, og følger med i spørgsmålene på kandu-siden i stedet for.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 25-07-04 14:03

Et kvalificeret skud fra hoften: 3 timer 22 min 41 sek

Benny

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-07-04 14:04

Det er samlet tid der skal gættes på.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-07-04 14:08

Så gætter jeg på 6 timer 15 min

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 25-07-04 14:09

4 timer 12 min. 3 sec.

i hert fald kortere tid, end at sende en remindermail.

Fortsat god Søndag til alle.

ellebye

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-07-04 14:09

Haule Maule - det kan langt fra gøre jobbet. Kandu kører jo med sneglefart, så det må være 16 timer 15 min i stedet

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-07-04 14:15

creamygirl er ikke så langt fra.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-07-04 14:28

Hvor er du smart emesen så er der blot 10 timers spillerum !

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-07-04 14:32

Du sagde selv at jeg skulle tænke lidt.

Accepteret svar
Fra : bennymanden

Modtaget 100 point
Dato : 25-07-04 15:21

Hvis creamy må gætte flere gange vil jeg også forsøge igen
14 timer 18 min 6 sek

fortsat god søndag til alle
Benny

Godkendelse af svar
Fra : emesen

Dato : 25-07-04 16:17

Tak for svaret bennymanden. Det tog ca. 12 tim og 33 min. så du var tættest.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 25-07-04 17:09

Selv tak emesen, det var jo sådan for sjov men OK 1 time og 3 kvarter fra, det var da meget godt. Måske lidt heldigt at der ikke var flere gæt.
mvh Benny