/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Backup program
Fra : etdye
Vist : 499 gange
50 point
Dato : 25-07-04 12:45

hey alle
er er nogen er kender et godt backup program der også pakker det ned så det ikke fulder alt for meget

tak på forhånd

Kommentar
Fra : penny

Dato : 25-07-04 13:03
Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 25-07-04 13:20

Stones kopikontrol er et godt omtalt program til at tage backup. Du har mulighed for filsortering så nogle fil typer udelukkes eller kun medtages. Med knappen Information kan du se hvor meget det fylder. Du kan læse og downloade programmet her:
http://www.stoneware.dk/
Northern Ghost som jeg selv benytter synes jeg er helt suveræn.

Kommentar
Fra : etdye

Dato : 25-07-04 13:25

ok mange tak for svarene, hey du der jeanette18 har du en hjemmeside på Northern Ghost

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 25-07-04 13:35

Ja, du får her den danske side, men værd opmærksom på at northern ghost er et købeprogram, det andet jeg linkede er et freeware.
http://www.symantec.com/region/dk/

Kommentar
Fra : etdye

Dato : 25-07-04 13:37

ja ja det regnede jeg også med men mange tak

Kommentar
Fra : smut

Dato : 25-07-04 14:46

der findes også et program der hedder acrones det har jeg tænkt mig at bruge nu jeg har ellers også brugt norton ghost.fordelen ved acrones at at du kan boote din pc fra en cd hvis den går helt død derfor vil jeg til og bruge acrones men hvis dit cdrev ikke fylder mere end hvad der kan ligge på en enkelt cd er norton ghost fuldt ud lige så godt (mit cdrev fylder 5.5 gb)

Kommentar
Fra : etdye

Dato : 25-07-04 14:49

har du ikke en hjemmeside på acrones men mange tak for svaret

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 25-07-04 14:52

Hejsa Smut. En god mulighed er også have 2 harddiske i, hvor du bruger den ene til alt backup inklusiv northern ghost imagen. Den kan trods alt tages ud og sættes i en anden computer:)

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-07-04 16:49

Drive Image fra PowerQuest/symantec laver også backup.
Programmet kan ligesom Norton Ghost arbejde fra disketter og genindsætte på en ny HD