/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Er kandufolkene på ferie?!?
Fra : creamygirl
Vist : 416 gange
1 point
Dato : 25-07-04 11:54

Er det kun her hos mig, eller tager det også flere lysår for andre at bevæge sig rundt på sitet?!?

Man kan jo nå både at vaske tøj og gøre rent, mens man venter på at skidtet banker de forskellige sider ind

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 25-07-04 11:59

alle er sløve. Vejret, kandu og feriefolket

Det kunne da være, at jeg skulle gøre det samme som dig, vaske tøj og gøre rent

mvh
jakjoe

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 11 point
Dato : 25-07-04 12:21

kandu folkene lyttede til Bill Gates kloge ord i 1981, de er ikke kommet videre siden.
Citat
640 kilobytes ram burde være nok til alle.
Bill Gates - 1981

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 25-07-04 13:36

specielt siden først på aftenen i går har det været helt utrolig langsomt
..... så det er ikke kun hos dig creamy, men godt nok irriterende
men de der kandufolk holder sikkert ferie under sydens sol for herhjemme kan ingen vel holde ud at holde ferie !!!!!!
mvh Benny
.... måske sover de bare week-enden igennem

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-07-04 13:55

Her kører det pt. helt godt, men det er dog periodisk. Om 5.min kan det hele være gået i stå igen.
Synes blot at det er ved at være ret ofte, at skidtet svigter - man mister altså lysten til surfe rundt, når ikke det fungerer

Synd og skam for kandu. Håber de snart indser, at det ikke kan blive ved på denne måde. De er tavse som graven, hvilket er uforskammet. Det mindste de kunne gøre var at give besked ved driftvanskeligheder. Nå ja, og dog - så kunne de jo ikke bestille andet.

Hvis det er rigtigt at de føler med i kandu.dk spørgsmålene,
så må de da snart reagere der har efterhånden været en del utilfredshed oppe at vende, men det virker som om de er skide ligeglade..øv!

Godkendelse af svar
Fra : creamygirl

Dato : 19-08-04 20:37

Tak for svaret Teil.