/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
SM? hva betyder det
Fra : misserpels
Vist : 3445 gange
20 point
Dato : 25-07-04 01:02

øøh, lyder nok lidt pinligt men, hva betyder SM?

jeg er blevet drillet med det i skolen sååå (fordi jeg hedder Tom Sand Mortensen = San.. Morten.. = SM) ikke bare ordet men hva det også betyder

Accepteret svar
Fra : CarstenGP

Modtaget 30 point
Dato : 25-07-04 01:06

Sadomasocisme (hård sex, smæk osv.)

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-07-04 01:08

Sadomasochisme

Det er en sammensætning af sadist og masochist.
En sadist får tilfredsstillelse ved at dominere og påføre smerte
En masochist kan lide at blive domineret og at det gør ondt.

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 25-07-04 01:09

Så hvis nogen driller, så kan du spørge dem om det er fordi de vil have en i r*ven

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-07-04 01:09

Sadomasochisme (som også kan være 'bløde' smæk)

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-07-04 01:12

Hvor er min læderrem?

Kommentar
Fra : misserpels

Dato : 25-07-04 01:13

tak man, hehe, det var sjovt nok min tysklærer som begynte på det :P

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-07-04 01:14

Tysklærere er også de værste

Godkendelse af svar
Fra : misserpels

Dato : 25-07-04 01:15

Tak for svaret CarstenGP.

Kommentar
Fra : misserpels

Dato : 25-07-04 01:16

nå ja, og jer andre

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 25-07-04 01:16

SM kan betyde Sjællands Mesterskaberne i boksning
SM kan betyde Sado Masochisme http://www.side6.dk/articles/barbanoshowarticle.asp?a_type=a&pageid=1146

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : JanPalach

Dato : 29-07-04 01:16

"Sado"-delen er afledt af den franske, pornografiske forfatter marquis de Sade (1740-1814), der opfandt denne sportsgren - sorry tysklærere!... Sygelig lyst til at pine andre. Sadisme.

"Masochisme" kommer fra den østrigske (altså næsten en tysklærer) forfatter Sacher-Masoch (1836-1895). Det at føle kønsklig tilfredsstillelse ved at lade sig pine legemligt eller psykisk.

Og så blander man det bare sammen og vupti!

Keine Hexerei - nur Behändigkeit.

Ingen er bedre end Bajer Lever-kussen!!!