/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
links er indrammet
Fra : jeanette18
Vist : 362 gange
50 point
Dato : 24-07-04 22:29

Jeg har fået det meget irriterende problem at alle links på diverse websites er indrammet. Jeg kører med opera 7.23 browseren og har været samtlige indstillinger igennem. Skulle jeg mon alligevel have overset en?
Nogen der har et godt tip?

På forhånd tak.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-07-04 23:27

I IE er der en mulighed for at vælge :

Understreg hyperlinks ;
1.) Altid
2.) Aldrig
3.) Når der peges

..mon ikke Opera har en tilsvarende funktion ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 24-07-04 23:40

Hej Molekyle. Jo jeg har fundet løsningen. Tak for din indsats, og god weekend.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-07-04 00:09

Hvis du har løst problemet; er du så ikke sød at lukke spørgsmålet ?

..og lægge en kommentar om hvordan ? Så andre kan få glæde af løsningen

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 50 point
Dato : 25-07-04 00:11

Du ved? Du du lukker ved at vælge : 'Accepter som svar' og klikke her >-----------------------------------------------------------------^

..over den kommentar der hjalp dig bedst på vej

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 25-07-04 00:52

Hej Molekyle. Jo selvfølgelig. Da jeg åbnede dit tip havde jeg fundet en løsning små 5 minutter før. Normal praxis fra min side er bestemt at oplyse andre brugere hvordan løsningen blev fundet, men i den her situation var det spilt, simpelthen fordi jeg blot havde overset en indstillingsmulighed i opera.
Men hvordan var det nu lige man gør når man vil lukke et spørgsmål man selv har løst eller har modtaget svar som ikke kan accepteres?

Kommentar
Fra : Andreas1982

Dato : 26-07-04 01:45

Det kan du ikke.Det er kun muligt at acceptere svar fra andre brugere.
Dine points er spildt uanset hvad, så giv dem til molo. så kan kan få sig et tastatur i næste måned ;)

Andraes1982

Godkendelse af svar
Fra : jeanette18

Dato : 26-07-04 21:08

Hej Molekyle. Du gav mig ikke det rigtige svar denne gang, men du fortjener alligevel points da du har hjulpet mig i en anden tråd, og simpelthen fordi du har mange gode svar i trådene generelt:)
Spørgsmålet er hermed lukket! (åbner nok snart en ny igen::))

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-07-04 21:11

Takker for point

Tjaeh... jeg prøver blot at gå til hånde, så langt evnerne rækker

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 26-07-04 21:14

Fint nok, vi mødes nok igen i tråden som twistedgirl har lagt ind (den med scriptfejl i mediaplayeren)