/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Bamse og kylling...
Fra : Zambrotta
Vist : 3454 gange
2 point
Dato : 24-07-04 16:27

Ey er der nogen der har den der sang med Luna - hvor hun synger alt det med, - jeg er der hvor solen skinner, lyserødt på bjergets tinder, hvis du er et andet sted, så vil jeg gerne med, i det ene verdenshjørne, svæver vilde kongeørne osv osv - den er vildt god, men der er ingen steder i hele verden de har den

Accepteret svar
Fra : pipzi

Modtaget 12 point
Dato : 24-07-04 16:29

Kan du titlen på sangen, så kan jeg kigge igennen, jeg har to cd'er med bamse og kylling plus den gamle LP

Kommentar
Fra : Zambrotta

Dato : 24-07-04 16:36

Hvis du gider :) den hedder Luna er et andet sted - har jeg lige fundet ud af, jeg skal bruge den til at spille guitar for min fætter så det ville være pissegodt hvis du ku finde den

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 24-07-04 16:44

Jeg kan se at den er på den cd der hedder Bamses Allergoeste. Så måske du skulle låne denne på biblo ?

Kommentar
Fra : Zambrotta

Dato : 24-07-04 16:45

den er altid udlånt heh, der er sådan 10 der står på reserver listen, men du har den ikke eller hvad ?

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 24-07-04 16:49

jo det har jeg.

Kommentar
Fra : Zambrotta

Dato : 24-07-04 16:50

gider du sende den, det ville redde min dag simpelthen - selvom det er ynkeligt at sige heh

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 24-07-04 16:53

Jeg kan bare tidligst g're dette tirsdag

Kommentar
Fra : Zambrotta

Dato : 24-07-04 16:54

arhhh øv, hvorfor ? - du ka bare smække den ind i en mail eller noget, det tar 5 min højest mener jeg da

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 24-07-04 16:56

Ja, men jeg er ikke hjemme, så dette kommer til at være lidt svært. Hvornår skkal du bruge ?

Kommentar
Fra : Zambrotta

Dato : 24-07-04 16:57

Bare så hurtigt som muligt - men tirsdag er også fint nok - skal ikke stresse dig, kan du hælde den af til waqas-ali@mail.dk så ville det være perfekt

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 24-07-04 17:01

Jeg sender den lige så snart jeg har mulighed for dette.

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 25-07-04 14:05

Hej igen.

Jeg har den muligt imorgen, så får jeg den sendt afsted til dig. bruger du msn hvis det er, det er måske lidt lettere at sende den af denne vel ?

Kommentar
Fra : Zambrotta

Dato : 25-07-04 16:16

jaa men er jeg ik så glad for at lægge adr. ud til, og min pc er ret langsom - men du ka sende den over en a mine venners msn, isamali2@msn.com - har han ik noget imod, bare sig det er til mig :)

Godkendelse af svar
Fra : Zambrotta

Dato : 26-07-04 18:15

Tak for svaret pipzi.