/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Stavekontrol i word ???
Fra : Zambrotta
Vist : 430 gange
2 point
Dato : 24-07-04 15:09

Hey min stavekontrol i word virker ikke til tysk og engelsk - min pc siger det er fordi der ikke er installeret frontpage eller noget i den stil? passer det, nogen der ved hvad man kan gøre - downloade word eller noget andet et sted ?

Accepteret svar
Fra : CarstenGP

Modtaget 12 point
Dato : 24-07-04 15:25

Du skal jo nok installere sprogene fra din installations-cd.

Nu ved jeg ikke hvilken version af word du har, men i min trykker jeg F7 så kan jeg se hvilke sprog jeg har til rådighed i stavekontrollen.

Hvad det skulle have med Frontpage at gøre kan jeg ikke se.

Kommentar
Fra : Zambrotta

Dato : 24-07-04 16:28

Okey tak skal du have

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 24-07-04 17:34

Du lukker spørgsmålet ved at klikker på accepter svar ud for CarstenGP s svar
mvh benjamin

Godkendelse af svar
Fra : Zambrotta

Dato : 24-07-04 17:42

Tak for svaret CarstenGP.