/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Creamy's profil opdatering.
Fra : molokyle
Vist : 401 gange
29 point
Dato : 24-07-04 12:08

Hva' er nu dét. Skal jeg nu skrives ud til venstre creamygirl

Ka´du så liiiige få mig på plads igen. Ellers finder jeg mig en ny grim cyber-kæreste, der vil ha' mig i sin profil

Jeg føler mig jo helt hjemløs igen...

Jeg har brug for accept og at en køn pige sidder beundrende og kigger på mig, medens hun beder alle andre holde kæft, når jeg snakker

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-07-04 12:26

Hey Søde ven!
Jeg lover, at du blir´puttet ind igen - hold kæft du er skør men ikke til at stå for. Næsten ligesom en sød hundehvalp med bedende øjne!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-07-04 12:36

Jeg kan forresten falde ned af en trappe uden at spilde noget af min øl.
Temmelig godt gået - synes du ikke?!

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 39 point
Dato : 24-07-04 12:44

Done!
Du er på igen

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 24-07-04 13:25

Dét var bedre creamygirl. Nu er pagten konfirmeret i min profil også

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-07-04 13:28

Jeg kan falde ned af trapper med 2 fladøl i hver hånd uden at spilde en dråbe, men det koster som regel en tur på skadestuen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-07-04 13:37

hehe..Pyt med det, bare øllerne er reddet.
Nej, helt ærligt er det vist på tide at hverdagens barske virkelighed snart træder i kraft. Ellers ville jeg blive nødsaget til at ændre på både kørekort og lægejournal Øjenfarve: Blodskudt, og Blodtype: Mindst 1,5 promille.

Dejligt du lige kunne få klemt Creamy ind i din profil

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-07-04 13:50

Lige et fif : Skift kørekortet ud med cykel. Sidst jeg blev knaldet kostede det kun 1000 kr. i bøde, 300 kr. til blodprøve og 254 kr. til analysen (= 1.554 kr. at betale til politimesteren i Gentofte), 2 døgn på sygehus, 8 sting i hovedbunden, en forstuvet nakke, 2 måneders nakkesmerter og alt dette blot; fordi jeg havde drukket 12 elephant øl ...inden jeg blev kørt ned af en dueblå Mazda...på CYKELSTIEN !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-07-04 13:51

Hva' ka' man lære af det ??? Drik FF i stedet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : MulleManiac

Dato : 24-07-04 14:39

Hvor er det dog ærgeligt at payback i denne forbindelse blev slettet.
Den profil skulle faktisk ha noget anvisningsprovision, for sit smedearbejde mellem Molo og Creamy

Det er sgu godt gjort at Payback skulle hjælpe Molo ind i varmen. Han skulle da være gammel nok til selv at klare sine amoureuse tilnærmelser. Jeg mener når man kan drikke 12 (TOLV) Elephantbajere, kan man vel også det andet.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-07-04 14:59

MulleManiac -> KUN 12 !!! ..jeg var jo på vej for at hente flere
..og tilnærmelse bagefter ??? Tjaeh... hvis man gør sig umage for ikke at falde i søvn

..men som 'gammel' cykelrytter (...fra før doping skandalerne) ved man nok, hvordan dén ska' skæres

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-07-04 15:13

Halløjsa MulleManiac.. - Long time no see..!

Måske Molomix snart skal på 'kur' i Jylland - du ved ligesom ham Søren fra
Toyota reklamerne

Ps. Hils Mulle

Kommentar
Fra : MulleManiac

Dato : 24-07-04 15:36

Creamy, Jeg hilser Mulle, den skønne skøjte (L) Trala la la

Molo for satan *KUN 12*¶ ¶ ¿¿ Er du vimmer, jeg ville være død 3 gange

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-07-04 19:05

Det var min gamle sagsbehandler, der sendte Søren i 'Arkivering' i Jyl - And . Jeg truede hende såmen blot med, jeg ville sælge hendes børn nogle stoffer (...meget dyrt og med meget stor fortjeneste; under trussel om vold & skydevåben : ....på klods) ...som ikke virkede en skid

Så... røg Søren på værksted

</MOLOLYVER>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-07-04 19:40

Det er ederperkemig løgn Molo
Du er garanteret een af de 600 medlemmer i denne lille klub;

http://users.cybercity.dk/~bin2400/

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-07-04 23:04

creamygirl -> Det var ikke mig ..... det var de andre 3 ....og iøvrigt : Ka' du ik' ..bevise en skid !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-08-04 17:22

Trænger så forfærdeligt til at kysse på dig Mol
http://marbella.to/valentine/images/kiss.gif

Min veninde har fortalt, at hun kysser sine egne knæ når lysten melder sig uden at den kan indfries naturligt, men det har jeg lige prøvet og det virker sq ikke

Du får et til http://marbella.to/valentine/images/kiss.gif SMASK..!!
Det var bedre nu klarer jeg mig nok et stykke tid

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-08-04 19:11

Jamen, jeg er jo lige her

Du si'r bare til, når du mangler : http://www.simplifiedsigns.org/sweet.jpg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-08-04 20:52

Tak Molo, men jeg har det fint igen. Tror måske jeg havde fået lige rigelig med sol, da jeg uden varsel kom i kyssehumør

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-08-04 21:00

Sikkert alle de fyre i G-strenge du om-(g-)\(m-)ås

Solstik ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-08-04 21:13

Solstik?! NEJ, det tror jeg ikke. Nok mere mit fjantede sind, der kom i vejen for mit ellers så fornuftige 'jeg'...tro på det

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-08-04 21:18

Dét gør jeg så

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-09-04 16:51

Nu er den gal igen! kan ikke finde et kys jeg synes er godt nok til dig, men..sukkk!

http://teknikogsjov.gilau.dk/fun-stuf/girl_in_love.gif

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-09-04 19:57

Du er bare nuser !

http://marbella.to/valentine/images/kiss.gif </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-09-04 16:39

Nuser! Er det ikke den fjollede hund fra Søren Bruun tegneserien

Hmm Ok, men jeg lægger mig ikke på ryggen for at blive kildet på maven

//Creamy