/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Admin MOD til CS 1.6?
Fra : Kutaiso
Vist : 298 gange
75 point
Dato : 24-07-04 02:26

Nu har jeg siddet i 2 timer og prøvet på at få Admin mod 2.50.59 til at virke på mit CS 1.6, men uden held! Nogen der ved hvordan man får det installeret korrekt? (Ville jo bare banne det skide irriterende skjold fra min server!)

På forhånd tak

-Kutaiso

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 26-07-04 09:47

Det kan du jo også gøre med amx mod (banne skjoldet)...

Men har du husket at ændre i din liblist.gam? Og husk at før det virker skal serveren genstartes!

Kommentar
Fra : Kutaiso

Dato : 29-07-04 01:11

Har ændret min liblist.gam... Kan ikke få den til at starte op i CS overhovedet :S - kommer ikke længere end til at skulle vælge map så crasher den

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 29-07-04 08:20

Er det en dedikeret server du sætter op?

Kommentar
Fra : Kutaiso

Dato : 30-07-04 14:30

nej det er en lokal LAN server hvor jeg selv joiner (create new game i cs-steam)

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 30-07-04 15:13

Ok... Hvilke filer har du hentet???

Kommentar
Fra : Kutaiso

Dato : 30-07-04 22:26

Jeg har adminmod og metamod inde.
min liblist.gam ser sådan her ud:
game "Counter-Strike"
url_info "www.counter-strike.net"
url_dl ""
version "1.6"
size "184000000"
svonly "0"
secure "1"
type "multiplayer_only"
cldll "1"
hlversion "1111"
nomodels "1"
nohimodel "1"
mpentity "info_player_start"
gamedll "addons\metamod\dlls\metamod.dll"
gamedll_linux "dlls/cs_i386.so"
trainmap "tr_1"

er der andet som skal ændres end liblist.gam? og er der andet jeg skal bruge?

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 31-07-04 00:05

hmmm.... har du prøvet at fjerne ALT og starte forfra? Er det forresten en dedikeret server?

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 31-07-04 00:06

ups, sry... Det havde jeg spurgt om!

Kommentar
Fra : Kutaiso

Dato : 03-08-04 15:53

har startet med et clean CS og isntalleret metamod og adminmod og lavet min liblist.gam som den står der^^

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 05-08-04 08:27

Hvilken fejlmeddelse kommer den med, hvis den kommer med nogen?

Kommentar
Fra : Kutaiso

Dato : 08-08-04 14:27

Der kommer ingen fejlmeddelelse...Den afslutter bare CS helt uprovokeret