/ Forside/ Interesser / Fritid / Fritidssejlads / Spørgsmål
10  transor 1030
apelco fishfinder 360
Fra : knudbjarne
Vist : 2271 gange
100 point
Dato : 23-07-04 21:19

Kan nogen hjælpe mig med at finde en transducer til mit ekkolod som er et fishfinder 360.
Jeg har desvære fået revet transduceren af ?
ved grundstødning
VH knudbjarne.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-07-04 21:27

Prøv at kigge her:
http://www.olav-hansen.dk/apelco.htm
Det ser da ud som en mulighed.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 23-07-04 22:58

Til orientering.

http://www.topdane.dk/
Citat
http://www.topdane.dk/Instrumenter.htm
Raymarine - Raytheon - Autohelm - Apelco?

Som alle andre brancher er marinebranchen også plaget af fusioner og virksomhedsopkøb. Et af de mere uoverskuelige eksempler er Raytheon gruppen. Den korte version er, at alt den skibselektronik, som du har kendt under et af navnene Raytheon, Autohelm eller Apelco i fremtiden vil få samme navn, nemlig Raymarine. Hvis du møder udstyr med navnene Autohelm eller Apelco er der efterhånden tale om gamle varer, men navnet Raytheon vil du stadig kunne finde på nyt udstyr.

Jeg ved ikke om det hjælper i søgningen

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : ulfboysen

Dato : 07-10-04 12:37

Hvis du stadigvæk søger har jeg en en transducer til apelco 360. (Mit display er gået i smadder). Hvis du har købt nyt ekkolod er jeg interesseret i dit display!

Kommentar
Fra : jobber

Dato : 02-10-05 08:01

Hej
knudbjarne.
vil du sælge din apelco fishfinder 360, da min lige er blevet stjåler

så er der da lidt til et nyt anlæg skriv hurtig tilbage

almind@mail.tdcadsl.dk