/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Vil slettes af kandu....
Fra : Nelle23
Vist : 381 gange
307 point
Dato : 23-07-04 18:58

Har ikke længere lyst til at være bruger af kandu - så den der hurtigst giver mig svaret på dette, får alle mine point. Det er godt nok ikke mange - men jeg har heller ikke været bruger herinde i særlig lang tid.

Nelle

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 23-07-04 18:59

du kan bare lade være med at gå ind på www.kandu.dk

per

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 23-07-04 18:59

Det kan du ikke.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-07-04 19:00

Du kan ikke slettes.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-07-04 19:00

Det kan ikke lade sig gøre.
Du kan kun lade være med at logge på mere

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 23-07-04 19:00

du kan slette din profil og ikke andet.

per

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 23-07-04 19:01

Men Nelle23
Du skal ikke tage dig af de to fra den anden tråd. Gør som mig... Giv dem denne
Du skal ikke forlade kandu pga. det...

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 23-07-04 19:02

Eller denne

Kommentar
Fra : gril

Dato : 23-07-04 19:31

hey Nelle23 må jeg ikke få dine point

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 317 point
Dato : 23-07-04 19:34

Har lige gennemgået de spørgsmål du har deltaget i Nelle23. Synes du argumenterer godt for din sag og vil være en gevinst for brugere på Kandu, så jeg siger ligesom Mordex, at du ikke skal lade dig gå på af et par stykker, der åbenbart hakker på dig! Det hører trods alt til sjældenhederne her på Kandu. Så keep on! Du kan forøvrigt heller ikke af praktiske grunde melde dig ud af kandu når du har stillet spørgsmål og skrevet kommentarer. Det ville kræve at kandu skulle slette dine kommentarer og opdatere deres databaser, og det tror jeg ikke de har kapacitet til!

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 23-07-04 19:51

Jamen, du skal blot lade være med at gå ind på kandus site, så er dit problem løst.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 23-07-04 20:15

Hej Nelle23.
Jeg holder med tedd - en person som dig er en gevinst for andre kandu.-brugere, så lad dig ikke gå på af et par "smålige" båtnakker, der er trods alt flere hyggelige folk her end det modsatte. Så op med hovedet Nelle - du kan evt. holde en pause hvis du trænger til det, og så vende stærkt tilbage.
Jeg håber at høre mere til dig i fremtiden, så mange hilsener og "god vind" herfra.
mvh Benny

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-07-04 20:40

Lader man 'bare' være at logge ind risikerer man jo stadig at få mail's fra Kandu.dk, hvis nogen går ind og kommenterer i spørgsmål man har deltaget i. Dette kan undgås ved at skifte mail adressen man har oplyst til Kandu.dk ud med denne : service@kandu.dk.

Man skifter e-mail her : http://www.kandu.dk/dk/passchange.asp

...men Nelle23 : Jeg synes også du skal blive

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-07-04 21:04

Nelle23

Du er ikke den eneste på kandu, der har været ude for modgang. Jeg kan se at du er ny bruger og sikkert også derfor mere modtagelig.
Nogle brugere har valgt at forlade kandu, andre har holdt en lille pause, så er dem, der bare har ignoreret det, der er blevet skrevet om en og fortsat og endelig dem, der så er blevet, men under et andet navn.

Jeg synes ikke du skal lade dig slå ud. Hvis du ikke vil modtage mails fra de spørgsmål, som du har deltaget i, kan du nederst på siden til de spørgsmål slå fluebenet fra.

Du kan oprette dig under et nyt brugernavn og glemme at du tidligere hed Nelle23.

Håber da at du fortsætter.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : return

Dato : 23-07-04 21:06

det kan man desværre ikke da alle dine spørgsmål og de svar du end måtte have modtaget/og omvendt ville ryge ud af kandus database og det må siges at være lidt af en skam hvis det røg sig en tur ,da der jo er en del der bruger databasen hver eneste dag og får noget positivt ud af det , men kan nu godt forstå problematikken i at lade sig oprette og så ikke kan lade sig slette

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 24-07-04 00:22

Nelle23..Du skal bare lære at ignorere de folk der ikke er udstyret med det vi andre kalder for pli. Hvis en person går direkte til angreb på dig, så lad være med at gøre alt for at forsvare dig selv...det er det de vil have dig til. Ved at blive ved giver du dem blot chancen for et fortsat angreb. Hvis du derimod, i dit stille sind, blot nøjes med at konstatere at det ikke er det værd at blive hetzet, fordi du, i den bedste mening, prøver at hjælpe andre. Så fremstår du som den fornuftige og velopdragne. Og så kan du kaste dig over andre spørgsmål istedet for. Lad være med at lade de få ødelægge det for dig. Lad de mange gøre det til en positiv oplevelse.
Fluffy

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-07-04 01:19

Øhh pli...er der ikke noget der hedder at feje for egn dør.
Er årsagen til din frustration DEN tråd jeg også har deltaget i, så er mine ord:

GIDER DU LIGE HVA´?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-07-04 09:06

Hai creamygirl. Velkommen tilbage

Har du nu lavet ballade ...igen

Der arbejdes hårdt på en kysse smiley

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-07-04 10:58

Tak for velkomsten Molomix. Så få dog lavet den kysse smiley...menneske!
og nej jeg har ikke lavet ballade. Nelle skriver jo ikke hvorfor hun ikke længere vil være iblandt os, men det antydes, at det er fordi tonen har været imod hende i et par tråde. Jeg har tilfældigvis deltaget i et par spørgsmål med Nelle og jeg kan ikke se den store forskel på sproget fra Nelle selv, derfor ordene: FEJ for egen dør
Defineres ballade derimod til at være når/hvis man udtrykker sin mening, så har jeg da lavet ballade - men det fortsætter jeg med til evig tid..
Hvordan blir´man forøvrigt en gevinst for andre kandu brugere?! - kan se af flere mener Nelle er det, og det er da rart, men hånden på hjertet, er vi så ikke ALLE en gevinst?! jeg kan for eksempel tune en knallert

//Creamy

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-07-04 11:30

creamygirl -> Hvis du nærlæser dette spørgsmål vil du finde, det er andre brugere ikke Nelly23 selv der 'antyder'
Nelly23's bevæggrunde kan man kun gisne om. Ballade definerer jeg som; ikke at vige tilbage for at tage handsken op og være parart til at forsvare sit ord, samt have sine meningers mod til at gøre dette ...koste hvad det vil og uden skelen til 'den gode smag', 'flertallet' og den 'offentlige mening'.

I et demokrati og i et åbent forum kan man simpelthen ikke undvære ballademagere

Ps. Jeg så du havde skrevet mig ud af din profil ...hmmmm...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-07-04 11:51

hehe..Molo, altså!
Det er længe siden du røg ud af min profil sig mig søde - sidder du og titter i min profiltekst fra tid til anden?! og vil du gerne 'puttes' ind igen?! - du må godt

Dúr ikke, at småsnakke her i en så alvorlig tråd, så jeg er smuttet igen.

Lige et godt råd til Nelle. Lad være at blive ved med at kævle rundt med de 'uartige' hvis ikke du kan klare mosten. Fjern fluebenet nederst.
Pærelet, hvis du spørger mig

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-07-04 11:59

creamygirl -> Hvis du (..og andre) undrer sig over, hvorfor jeg bad Nelle23 om at blive, er det fordi Nelle23 efter eget udsagn er smut's kæreste og smut har jeg netop været på en mislykket fisketur med. Han er et fint menneske og jeg regner derfor med (..uden at have belæg derfor) at Nelle23 ligeledes er et sådant (..som mennesker nu er flest).

Nelle23 -> Du kan jo fortælle smut at jeg har modtaget et gavekort på Kr. 400- fra M/S Øby's shippingselskab, der med røde ører beklagede misforståelsen, så når smut får tid/lyst til at komme på havet, ligger der en gratis tur og venter. Gavekortet gælder 1 år !!! Ps. Fangede han nogen ål på sin nattur ???

Mht. at ryge i karambolage med andre brugere i et spørgsmål findes der et ord, der i de fleste tilfælde kan rede trådene ud. Det hedder : Undskyld !

Kærligst </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nelle23

Dato : 25-07-04 16:48

Tusind tak for alle jeres svar.

Molekyle>> Jeg har fortalt Smut (Kim) din besked - han læste med over skulderen, og han glæder sig helt vildt til den næste fisketur. Han mener iøvrigt, at det var en smadder hyggelig tur I havde, på trods af at I aldrig kom ud på havet *GG*

Og nej, han har stadig ikke været ud at fange ål endnu.

Knus Nelle

Godkendelse af svar
Fra : Nelle23

Dato : 25-07-04 16:51

Tak for svaret tedd.