/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
De kvinder og traffik... tsk... tsk :-D
Fra : mrhan
Vist : 596 gange
50 point
Dato : 23-07-04 18:07

Lidt i tvivl om denne er kommet under rette emne.... ?

Fortalt af en mand:

I bil på motorvejen og på vej hjem fra arbejde kiggede jeg over

højre skulder, og så en kvindelig bilist, som kørte mindst 130 km/t

i en splinterny BMW, med næsen oppe i bakspejlet i gang med sin eyeliner!

Jeg passede min egen kørsel nogle få sekunder og så i mit bakspejl,

at hun nu var halvvejs ovre i min kørebane - stadig optaget af sin makeup!

Det forskrækkede mig så meget, at jeg tabte min elektriske shaver,

så den slog hotdog'en ud af min anden hånd. Mens jeg i forvirringen

forsøgte at rette bilen op med mit knæ på rattet, tabte jeg

mobiltelefonen fra øret så den faldt ned i den kaffekop jeg havde mellem

benene, Kaffen sprøjtede ud af kruset og brændte Store Claus og

De runde Tvillinger.

Det fik mig til at skrige højt, så jeg tabte cigaretten ud af munden

og ødelagde min skjorte.

- Hvorfor kan kvinder ikke bare passe deres kørsel?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-07-04 18:46

*GGGGGGGGG*

Kommentar
Fra : smut

Dato : 23-07-04 19:01

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-07-04 19:04

Håber du tog nummeret på BMWen så hun kommer til at erstatte skjorte, telefon og betale for svie og smerte

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 23-07-04 19:56

Hvad rager det den som er sikker på sit, at resten af verden er uden af trit. "GRUK"

Kommentar
Fra : LaVitaDK

Dato : 23-07-04 19:58

Ja hvad vi kvinder dog kan forårsage af ulykker

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-07-04 21:12

Oh, I stakkelse mænd

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 50 point
Dato : 23-07-04 21:43
Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-07-04 22:15

tedd, det må nu være mændene der er farlig, og billederne i dit link beviser jo kun en gang til, at mænd kun kan koncentrere sig om en ting ad gangen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-07-04 22:17

Ja det fordi vi kun har blod nok til et hovede af gangen!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 23-07-04 22:33

Det eneste der gør, at vi kvinder er farlige, er mændenes tankegang ....hvadenten det så er det ene eller det andet hoved de tænker med

// Toupie

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-07-04 23:00

Nemlig og vi er sgu bedre til at køre bil, det er bevist.
Og det har også at gøre med at kunne overskue flere ting på samme tid

Godkendelse af svar
Fra : mrhan

Dato : 24-07-04 03:02

Tak for svaret og linket..... det var fint.... GG.....tedd.