/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Hvad er der galt???
Fra : swarn
Vist : 434 gange
200 point
Dato : 23-07-04 16:34

Er der nogle der kan hjælpe mig, hver gang jeg vil se et lille film klip fryser min PC eller den slukker for at starte på ny,(på BT´s forside er der nogle små reklamefilm for BT og der sker det), det sker også når jeg vil spille et lille spil der hedder "More Jong" det er et spil hvor man skal finde to ens, og så snart der kommer musik på så fryser det hele og jeg må ta nødstop.+ hvis jeg vil se en film som jeg selv har på min PC
Er det noget med mit grafikkort eller er det cpu der er noget galt med (hvor ser man hvad min tem.på cpu er)
Nu må i ikke spørge om hvad der sidder af grafikkort og cpu for det har jeg ikke en sk.. forstand på, jeg har WIN XP Pro. og bredbånd, håber på en for mig let forklaring på mit problem for ellers kan jeg ikke følge med, da det der er i mit tårn er sort snak.
Hilsen swarn/Hvidover

Kommentar
Fra : Lexi

Dato : 23-07-04 16:53

Det kan være at det er dine RAM det er galt med. Enten har du ikke nok "plads" til at køre filmene eller også fylder de ting du har åbent så meget, at der ikke er nok Ram til at foretage dig det du gerne vil.

Prøv at hente programmet på denne side:
http://www.freedownloadscenter.com/Reviews/r931.html

Programmet renser ud i dine RAM, så du kan spille spil og se film. Hvis det ikke løser dit problem, skal du nok købe mere RAM og få sat det i.

Installér det og sæt det til selv at "rense" dine RAM - så tror jeg problemet løser sig.

Kommentar
Fra : Abildhauge1

Dato : 25-07-04 21:54

Det lyder mere som et driver problem for mig, eller et stykke defekt hardware.
Du siger det går i knas når den skal spille lyd? hvad med andre spil og musik?

Prøv at opdatere driverne til dit lydkort, og grafikkort. Det kræver dog at du finder ud af hvad slags grafikkort og lydkort du har. Det må stå på fakturaen eller noget andet derfra hvor du har købt det.

Fejler det ville jeg klart prøve at geninstalellere windows inden jeg gik ud og brugte penge på nyt hardware.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-07-04 22:01

Det der reklamefilm er lavet i flash, ved ikke om spillet er det? Du kan da prøve at downloade flash 7 og se om det løser problemet!
http://www.macromedia.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash

Kommentar
Fra : Lexi

Dato : 25-07-04 22:27

Ups - jeg har lige set at download fra mit link ikke virker mere.

Hvis du ikke nåede at hente programmet før de lukkede for download, kan du i stedet hente det her: http://www.amsn.ro/
Se i venstre side under: Fast Defrag Freeware > Download.