/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hal's store kærlighed
Fra : jakobj
Vist : 510 gange
20 point
Dato : 24-06-02 21:48

Hejsa, jeg har brug for hjælp ang en sang fra filmen Hal's store kærlighed, den er ikke på soundtracket, men den kommer til sidst, hvor listen kommer med skuespillerene, først spiller de Edison Lighthouse - Love Grows Where My Rosemary Goes og så kommer den, plz hjælp 8)

Kommentar
Fra : heroine

Dato : 26-06-02 01:35

Den hedder "I think of you" og er sunget af IVY
Hmmm, jeg kan ikke svare... kun Kommentere :(

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 26-06-02 01:14

On Mon, 24 Jun 2002 19:48:24 GMT, jakobj <jakobj.news@kandu.dk> enlightend everyone in dk.kultur.musik with:
>listen kommer med skuespillerene, først spiller de Edison Lighthouse -
>Love Grows Where My Rosemary Goes og så kommer den, plz hjælp 8)
>

Det er længe siden jeg så filmen, kunne du komme med et par linier fra
teksten?

--
Chano Andersen (chano@mrfunny.yi.org)
MSN Messenger: chano_andersen@hotmail.com ICQ: 15377564
Yahoo! Messenger: mrfunny_dk AIM: mrfunnydk1
http://mrfunny.yi.org/ | http://www.nikkiwebster.dk/

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-06-02 23:56

Tror det er Ivy - "I Think of You"
http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/B00005R8GQ/qid=1025218253/sr=8-11/ref=sr_8_11/002-5598997-844

-Frenjon

"jakobj" <jakobj.news@kandu.dk> wrote in message news:lCKR8.8734$va.736736@news000.worldonline.dk...
> Hejsa, jeg har brug for hjælp ang en sang fra filmen Hal's store
> kærlighed, den er ikke på soundtracket, men den kommer til sidst, hvor
> listen kommer med skuespillerene, først spiller de Edison Lighthouse -
> Love Grows Where My Rosemary Goes og så kommer den, plz hjælp 8)
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Accepteret svar
Fra : heroine

Modtaget 20 point
Dato : 28-06-02 04:22

Den hedder "I think of you" og er sunget af IVY

Kommentar
Fra : jakobj

Dato : 13-07-02 12:24

Jeg har fundet ud af det nu, det var Cake - Comfort Eagle... men tak for hjælpen