/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
letigen
Fra : chellepigen
Vist : 10939 gange
20 point
Dato : 23-07-04 10:04

Er der nogen der ved hvor man kan købe letigen ?

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 23-07-04 10:07

Det er vist svært, er det ikke blevet erklæret dybt ulovligt på grund af risiko for alvorlige sygdomme som følge af brugen?

Kommentar
Fra : chellepigen

Dato : 23-07-04 10:12

Spørgsmålet gik på om der er nogen der ved hvor man kan købe det, ikke andet.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-07-04 10:14

Er du træt af livet?

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 23-07-04 10:15

Så må du meget undskylde, jeg troede at du måske ikke havde hørt at stoffet var farligt at indtage, og ville blot advare, men jeg skal da nok holde mig væk fra tråden

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-07-04 10:15

Spis mindre, motionere.

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 23-07-04 10:20

Hejsa....

Du skal købe dem i udlandet..... Ikke lovligt i DK..... Sikkert heller ikke lovligt at indføre dem..... Kan efter egen erfaring ikke anbefale dem.... puha

VH
mrhan

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 23-07-04 10:22

Et tidligere spørgsmål http://www.kandu.dk/dk/spg/35795 omhandler et lignende produkt der hedder Stacker. Hvis du søger på Google er der mange forhandlere af det. Nej, det var heller ikke det du spurgte om........

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 23-07-04 10:23
Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-07-04 10:26

Kendte en pige på 18 år der døde af at have brugt dem i kort tid.

Kommentar
Fra : henningborchert

Dato : 23-07-04 10:29

Hej

Jeg skal nok passe på ikke at støde dig, da jeg kan forstå du er lidt nærtagende. Jeg synes dit svar til Better var lidt groft, men ikke destomindre så forsøger jeg også lige.

Du kan ikke købe dem i Danmark. Der har været kopilignende produkter til salg i Sverige igennem en polsk læge, men denne trafik er blevet stoppet.

Det eneste sted du kan købe disse produkter lovlig i dag er i Polen, og det kræver en lægkonsultation, men det er ikke noget problem, at få det klaret.

Hvis du så køber dem, så må du ikke indføre dem til Danmark, så hvis du gør det, er der tale om smugleri, og da produktet faktisk hører til produktgruppen hårde stoffer ( selvom de ikke er så kraftige ) så kan det blive en alvorlig sag.

Det er imidlertid helt op til dig selv hvad du vil med dig selv, dit liv og dit helbred, men skulle du på et senere tidspunkt ønske at tabe dig varigt ( for det gør du ikke med letigen ) så kan du blot kontakte mig via http://slankigen.webbyen.dk så skal jeg gerne hjælpe.

Har selv tabt over 60 kg på 1 år, og mangler nu kun 10 kg.

mvh

Henning Borchert

Kommentar
Fra : Thorendal

Dato : 23-07-04 10:40

Du kan købe en lidt anden udgave på eu apoteket (lav en søgning på googl på eu og apoteket) der hedder lepigen, tror jeg nok. Jeg har ikke prøvet dem selv, men har haft dem bestilt hjem til en veninde, der virker ret glad for dem.

Jeg har selv været på letigen nogle gange for en del år siden. Det er meget muligt at det er farligt, men det er der så meget andet der også er. Bare man er opmærksom på alle bivirkninger og ikke "overgør" det at man vil tabe sig, så mener jeg ikke, at det er mere farligt end så meget andet.

Held og lykke med det.

Accepteret svar
Fra : invisible

Modtaget 30 point
Dato : 23-07-04 10:41

Gud fader bevares.

Prøv lige hør på alt jeres ævl.........
Den danske morale......................

Der blev ikke spurgt om Letigen er farligt, men blot hvor man evt. kunne købe det.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 23-07-04 10:47

hihi, i er sjove, hihi

hygge

Kommentar
Fra : chellepigen

Dato : 23-07-04 10:52

TAK invisible
Jeg tror nok de fleste har hørt om letigen og dens bivirkninger og man ved nok også at man ikke kan købe det i dk.

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 23-07-04 10:58

Hej igen

Meget vel.... men du har vel egentlig fået svar på dit spørgsmål...... og vil da lige indskyde at du i dit indlæg ikke gjorde opmærksom på hvad du egentlig selv vidste om produktet..... og at alle de svar du har fået uden tvivl er velmenene.... så der er vel igen grund til at fare op og snerrer.....

VH
mrhan

Kommentar
Fra : invisible

Dato : 23-07-04 11:04

Der er ingen der snerre.

Man kan bare godt blive lidt træt af den danske dobbeltmorale.

Alle spørgsmål om gør det selv strøm eller vvs arbejde, svares med at "det må man ikke"... Det er så typisk dansk.
Hvis Hr. Hansen spørger hvordan man laver 220V ud af et 380V stik, så kommer der 900 indslag om hvor farligt det er og at man ikke må, bål og brænd og aut. elektriker.
og 2 svar på hvordan man reelt gør.

Nå....... chellepigen har du fået dit svar må du hellere lukke spørgsmålet inden det rende helt af sporet.

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 23-07-04 11:33

Jovvist...

Jeg vil da til dels give dig ret invisible.... Men hva pokker man kan jo selv sortere, også vente på det svar der så hjælper en med det man vil.... Vel osse lidt derfor point systemet er herinde.... .... Jeg tror desuden nok at det på de fleste sider ala kandu er det samme.... folk kommer med egne erfaringer og formaninger, og det kan jo så diskuteres hvor vidt det er fedt eller ej....

VH
mrhan

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-07-04 11:36

Jeg synes invisible skulle svare på chellepigens spørgsmål.
Og ikke kritisere andre svar på tråden, det har chellepigen
ingen gavn af.

Kommentar
Fra : 888

Dato : 23-07-04 13:00

Teil- Svarede du da du spurgte om hun var træt af livet??

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-07-04 13:03

Ja det var til chellepigen som er ordstyrer, det er invisible ikke.

Kommentar
Fra : 888

Dato : 23-07-04 13:05

Ok, så et spørgsmål er et svar!?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-07-04 14:29

Som sagt det er chellepigen der stiller spørgsmål på denne tråd.

Kommentar
Fra : 888

Dato : 23-07-04 16:31

Netop, hvorfor er det så lige du stiller hende et spørgsmål?....

Chellepige- søg på letigen på denne side....der er mange der har spurgt om det samme....

Kommentar
Fra : Botgaard

Dato : 24-07-04 00:30

hold kæft, hvor kan dette medie da misbruges til ævl og kævl. Kandu er for alle og DET ses. Men derfor er der ingen grund til at være latterlig. Jeg gider slet ikke svare på selve spørgsmålet for jeg aner ikke en skid om det. Men jeg skal ikke bruge det lort. Jeg følger Vægtvogternes program. Sundt og totalt uden bivirkninger.

www.vaegtvogterne.dk

MVH fra Peterl.

Godkendelse af svar
Fra : chellepigen

Dato : 24-07-04 08:11

Tak for svaret invisible.

Kommentar
Fra : 8729

Dato : 26-08-04 16:08

Hej!
Du har mulighed for at købe et tilsvarende produkt, med samme indhold, på adr. www.bantning.nu

God fornøjelse.

Kommentar
Fra : millerj

Dato : 07-09-08 20:01

letigen er blevet ulovligt at sælge i danmark.. pga. blodpropper i hjertet osv.
så jeg ville ikke købe dem hvis jeg var dig.