/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Lejlighed i Odense
Fra : TariLiex
Vist : 361 gange
20 point
Dato : 24-06-02 19:30

(nok forkert emne)

Er der nogle herinde der kender nogle eller er nogle der lejer lejligheder ud i Odense, privat helst.
Vi er et par som står og søger lejlighed i Odense og omegn (søndersø bogense osv.)

Kender I nogle??

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 24-06-02 20:42

Jeg har heller ikke tænkt mig at købe,bytte salg i dette forum... men man kan sku da godt spørge om det.... (skal jo nok ikke købe over kandu)

Og lad være med at sætte det som formodet svar, når det ikke er et svar, og det hedder DBA ikke dab

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 24-06-02 20:51

så misforstod jeg dig, for du skriver kig i den blå avis, og så troede jeg det var adressen nedenunder.... sorry....

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 24-06-02 21:00

Kommentar
Fra : briani

Dato : 24-06-02 22:27

Hej TariLiex
Afvis venligst svaret fra Zonker
så andre kan komme til med et formodet svar til dig
Zonker henviser til denne adresse www.dab.dk,og fortælder dig det er et boligselskab
til dette kan jeg fortælde han er fuld af løgn
dab står for det administrative bibliotek
MVH og held og lykke med din søgen
Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 24-06-02 22:31

Til Zonker
SKAM DIG
Du forsøger simpelhen med alle kneb
på at snyde dig til point
men godt der er så mange herinde efterhånden,der har gennemskuet dig,og som jeg kan se,er blevet gode til at afvise dine luskede svar.

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 24-06-02 23:13

jeg har set at www.dab.dk ikke er et boligselskab, men det er rigtig nok der er noget der hedder det, siden er bare forkert, siden hedder DABbolig, men det er jeg ikke interesseret i, men i et privat...

May...

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 25-06-02 09:02

Brian din brokkerøv, få dig et stavekursus i stedet for.
Man staver IKKE til fortæller med d.
Og se så at kom videre i dit liv, hvis du ellers har et sådant ?

Kommentar
Fra : briani

Dato : 25-06-02 09:18

Og det skulle komme fra en der er ordblind.
husk det kan man også få hjælp for.
mit liv er bare super
men dit må være meget elendig sådan som du snyder og bedrager folk herinde.
Og så længe du bliver ved med at opfører dig på denne måde,så vil jeg være efter dig
husk på jeg er Jyde
og dem får du svær ved at knække

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 25-06-02 09:40

Slås dog et andet sted.... man regner rigtig med der er kommet et godt svar eller et tip. Og så er det jer jo frøer der sidder her og skændes....!

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 20 point
Dato : 25-06-02 10:11

Hej TariLiex
Lad mig starte med at sige undskyld.
jeg har fundet nogle links til dig,som du lige kan tage et kik på
jeg ved ikke om det vil hjælpe dig,men det håber jeg
http://www.boligmangel.dk/bolig/ad_headline.asp?ad_type=3&ad_amt=6
http://www.bolig-udlejning.dk/soegeresultat_lejere.asp?amt=Fyn
http://www.ahot.dk/bsdefault.asp
MVH Brian

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 25-06-02 20:35

LOL.... og du snakker om at andre er ordblind.

Sidste indlæg fra dig viser jeg har ret. Her en smule statistik :

5 ord med lille bogstav efter punktum eller manglende punktum.
4 sætninger med manglende punktum.
En sætning med stort bogstav, på trods af at jyde ikke er et navn.
En sætning med svær, som jo staves svært.
2 sætninger med forkert grammatisk kommatering.

6 sætninger med et lixtal, som ikke ligefrem gør sætningerne svære at forstå, siger jo også en del om din intellektuelle formåen.

Undskyld hvis ovenstående er svært forståeligt. Jeg låner meget gerne en ordbog ud....

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 25-06-02 21:25

Zonker hold nu din kæft... eller hvis du endelig skal kritisere andre så gør det et andet sted.... og lad dog for fanden vær med at sætte det som formodet svar.....

TL

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 25-06-02 22:13

Snak ordentligt.
Dette er et kristent hjem...........!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 14-07-02 10:58

spørgsmålet er jo ikke løst, men okay skal nok lukke det! Men det kan da ikke være løst når næsten alle de indlæg der er kommet er dig Zonker og Briani der skændes og er (undskyld) latterlige!

Godkendelse af svar
Fra : TariLiex

Dato : 14-07-02 11:01

Tak for svaret briani, du var sku den eneste der var til lidt hjælp.....!