/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Fra pc til Tv
Fra : jonassr
Vist : 270 gange
100 point
Dato : 22-07-04 21:17

Jeg har et lille problem når jeg vil bruge min computer skærm som tv skærm jeg har 2 måder jeg kan gøre det på. Den ene måde som jeg ikke kan få til at virke er det som ja alle andre har et cabel fra sin com til sit tv men når jeg smider den ind i Video-udgang s video og videre til mit tv virker det ikke. Den anden måde er at jeg har jo scart indgang i min com. så jeg kan smide et scart stik fra computeren til tv men jeg har ca 7-8 meter og det er lidt for dyrt med det kabel. Og det virker det har jeg prøvet.

Hvordan får jeg det til at virke med det første kabel?

Hilsen Jonas

Kommentar
Fra : Soenne

Dato : 22-07-04 21:20

Du skal indstille din driver til visning på tv'et, hvilket grafikkort har du?

Kommentar
Fra : jonassr

Dato : 22-07-04 21:25

Hmm ved det ikke kan det passe det hedder.Medion radeon 9800 XXL?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-07-04 21:34

En scart indgang i computeren? Er du sikker?

Kommentar
Fra : jonassr

Dato : 22-07-04 21:35

Hmm ja det er jeg. Det er menlig ret smart ik..

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-07-04 23:15

Jo det må man sige! Hvad er det exact der ikke virker når du bruger s-video udgangen?

Kommentar
Fra : jonassr

Dato : 23-07-04 12:36

Hmm når jeg så går ind i skærme og vil sætte den til mit tv kan man slet ikke den siger der ingen forbidelse men det virker med scart stikket

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-07-04 13:03

Har du prøvet at sætte kablet til i begge ender, tænde for tv først og så tænde for computeren?

Kommentar
Fra : jonassr

Dato : 24-07-04 01:24

jep det har jeg....jeg ved slet ikke hvad det kan være.det er et total nyt stikog min com er sta op til det og det hele..

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 100 point
Dato : 24-07-04 13:42

Der er mange problemer med tilslutning af TV har jeg lagt mærke til! Mit eget virkede med det det samme! Men det er åbenbart en helt videnskab nogle gange!
Selv et helt nyt kabel kan være defekt! Du kunne jo prøve at få det byttet, hvis du stadigvæk har kvitteringen!

Godkendelse af svar
Fra : jonassr

Dato : 28-07-04 10:39

Tak for svaret tedd.