/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Manglende opfindsomhed.
Fra : Monsen1234
Vist : 399 gange
100 point
Dato : 22-07-04 20:12

Hvad giver man en dejlig pige i 30erne. hvis man vil glæde hende, jeg har givet blomster og dufte, nogle forslag

Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 22-07-04 20:13

HEHE Undertøj

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-07-04 20:15

Et kys kan aldrig slå fejl, hvis det din kæreste? Ellers vil jeg nok ikke anbefale det!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-07-04 20:16

En aften i byen, restaurant teater biograf og giv hende din
fulde opmærksomhed. Det er hendes aften.

Accepteret svar
Fra : Soenne

Modtaget 110 point
Dato : 22-07-04 20:17

Graveret lighter, smykker, en tur hos en massør, en ansigtsbehandling, en tur i biffen.

Kommentar
Fra : Soenne

Dato : 22-07-04 20:19

Har du noget prisleje, eller er det for voldsomt med en mini-kroferie??

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 22-07-04 20:20

Det er ikke min kæreste, og skal heller ikke være det, men en pige der trænger til lidt opmærksomhed da hun har det lidt svært

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-07-04 20:20

Meget tunge ting af Guld

...eller : http://www.nvo.com/pearls/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-07-04 20:21

..og her finder du damernes legetøjsforretning : http://www.creol.dk/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-07-04 20:26

Hun har sikkert nogle interesser eller noget hun har ytret ønske om så! Så prøv at tilgodese hendes interesser/ønsker! F.eks Hvis hun har ytret ønske om at se Kullen i Sverige, ja så arranger du en tur dertil og inviterer hende dertil!

Kommentar
Fra : ibenboel

Dato : 22-07-04 20:28

Et week-end ophold.

Prøv WWW.DTF-Travel.dk

Min kæreste forærede mig et ophold sidste efterår ved Vesterhavet, hvor blæsten var sat ind det var bare hyggligt. Både ude og inde.

Vi var i Tannishus i Tversted i Nordjylland. 2 pers. fra fredag til søndag for 1200,00 incl. morgenmad x2 samt aftensmad lørdag (3 retter)

Rigtigt god Idé

Hilsen Iben

Kommentar
Fra : ibenboel

Dato : 22-07-04 20:29

Nå nu læste jeg lige det med at det ikke var din kæreste. så syntes jeg ligesom Soenne enten ansigtsbehandling eller massage.

Hej igen

Kommentar
Fra : Soenne

Dato : 22-07-04 20:29

Har hun børn?

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 22-07-04 20:36

Ja, 2 børn

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-07-04 20:39

Jeg vil stadig holde på en halskæde i sorte ferskvandsperler. De er meget smukke go chanserer nærmest som olie på vand ..og så er de ikke særligt kostbare. En lille halskæde koster ca. 300 kr.

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Monsen1234

Dato : 22-07-04 20:39

Tak for svaret Soenne.
Jeg tror den med massagen er en god gave.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-07-04 20:50

Hvor BLI'R hun skuffet Der ER ægte perler de vil ha' !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-07-04 20:52

Undskyld Monsen1234 Jeg ku' bare ik' la' vær'

Jeg tror hun bli'r glad for massagen. Jeg har en veninde på 38 der blev himmel henrykt over en gang vandmassage

</MOL:OKYLE>