/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Lader til Nokia 3210 og 3310
Fra : volcanodk
Vist : 623 gange
100 point
Dato : 24-06-02 19:10

Hej i der ude er der nogen der ved om man kan bruge en lader fra Nokia 3310 til en Nokia 3210 jeg spørger fordi der står nøjagtig det samme på begge ladere . Jeg har desuden en mus der skal oplades der står at man kan bruge en lader fra Nokia 3310 så kan man vel også bruge USB enheden til musen til at oplade Nokia 3310 + 3210 håber at der er nogen der kan svare på det
Mvh John Hansen volcanodk@mail.dk

Accepteret svar
Fra : Lila

Modtaget 110 point
Dato : 24-06-02 19:36

Hej volcanodk.

Jeg ved ikke med USB enheden, men du kan godt bruge samme lader til 3210 og 3310.

Med venlig hilsen
Lila.

Godkendelse af svar
Fra : volcanodk

Dato : 24-06-02 20:05

Tak for svaret Lila.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 24-06-02 18:21

> Hej i der ude er der nogen der ved om man kan bruge en lader fra Nokia
> 3310 til en Nokia 3210 jeg spørger fordi der står nøjagtig det samme på
> begge ladere . Jeg har desuden en mus der skal oplades der står at man
> kan bruge en lader fra Nokia 3310 så kan man vel også bruge USB enheden
> til musen til at oplade Nokia 3310 + 3210 håber at der er nogen der kan
> svare på det

Det kan du - Samme oplader kan også bruges sammen med 6110, 6150, 6210 og
sikkert endnu flere modeller. Jeg nævner bare dem jeg har set den virke med

Daniel-San

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 24-06-02 18:26

Laderen til 3210 og 3310 er den samme. Det andet kan jeg ikke svare dig på.

--
mvh MOBILUDSALG.dk
Salg af UNLOCK UDSTYR (data/flasher/boxe m.m.)
DK`s billigste mobiltilbehør - f.eks. :
Lader til Nokia 49kr, Datakabler 119kr, Håndfri 39kr.....

"volcanodk" <volcanodk.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:MhIR8.8470$va.716316@news000.worldonline.dk...
> Hej i der ude er der nogen der ved om man kan bruge en lader fra Nokia
> 3310 til en Nokia 3210 jeg spørger fordi der står nøjagtig det samme på
> begge ladere . Jeg har desuden en mus der skal oplades der står at man
> kan bruge en lader fra Nokia 3310 så kan man vel også bruge USB enheden
> til musen til at oplade Nokia 3310 + 3210 håber at der er nogen der kan
> svare på det
> Mvh John Hansen volcanodk@mail.dk
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>