/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
sælges
Fra : polpot
Vist : 437 gange
100 point
Dato : 22-07-04 10:55

Gammel tæve hund, korthåret australsk dværg-chicco-chicco-ligusterbavaneser, blind, gør og tisser meget men ellers renlig, sælges for 1000 kr eller måske 300, eller kan måske bare afhentes gratis.
Kun retursvar, hvis foto medsendes.
Kom og få en forpligtende snak om hvordan og hvorledes. Vi skal nok finde ud af det
I weekenden bedst før eller efter middag dog senest eller inden midnat efter kl. 3 eller kl. 6, ellers kun mellem efterfølgende formiddag kl. 4, eller kl. 8 og kl. 6, tidligst kl. 11 før mandage og da senest kl. 3, eller bare ring

Kortet over hunden omfatter 60 bind, og indeholder detaljerede luftfotos og komplet ørkenindex,desuden Op til 140 decibel.
Desuden byder kortet på et forord af Ebbe Kløvedal Reich. Prisen er 3500 kroner

de bedste hilsner
polpot

Kommentar
Fra : mikkelgj1

Dato : 22-07-04 11:20

hvad Fanden Mener du med alt det her lort ?!

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 22-07-04 12:23

og hvad er spørgsmålet?

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 22-07-04 12:51

Hvis det sku' være dagens joke, så . . . xxxo

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 22-07-04 12:52

der manglede lige XXX0

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 22-07-04 12:53

eller er det XXXO

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 22-07-04 12:54

Nåååhhh det er jo .

Kommentar
Fra : the_expert

Dato : 22-07-04 12:57

Jeg kan forstå den er en RET speciel hund tæve du har der, når du har sat den under sexualitet så jeg vil gerne vide noget om fodringen ?

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 22-07-04 13:06

Det er forbudt at bruge fodring til dyr, de må ikke fasgøres med ringe eller andre lignende tingester.

Kommentar
Fra : kims812

Dato : 22-07-04 13:52

jeg er ikke helt med!!

Kommentar
Fra : slander

Dato : 22-07-04 17:27

er børnenes ferie ikke snart forbi, så dette kan blive et seriøst forum igen..

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-07-04 18:13

Tror desværre ikke det er et barn der udfolder sine kreative skrivetalenter her.

Kommentar
Fra : ivan153

Dato : 24-07-04 23:37

Det er sku da bedst at skyde den hund

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 29-07-04 00:32

Du har helt ret dova, det er kun hans intellektuelle habitus og sproglige evner, der er på nævnte niveau. Læs blot vedkommendes indlæg på "Religion/HVORFOR"

Kommentar
Fra : polpot

Dato : 29-07-04 00:54

kofod
Enhver kan gå ind og se min historik, jeg holder ikke noget hemmeligt....
Åhhh du er da sådan en fin fin lille mand
De bedste Hilsner
Polpot

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 10-08-04 01:28

Ja, det er da en ære at få dette prædikat af én med din åndelige habitus, og du blev alligevel "tastelam" på "Religion/HVORFOR"

Kommentar
Fra : Gertz

Dato : 10-08-04 15:30

Jeg er lost..
Hvad er det egentlig der sælges? Er det billeder af Polpot sammen med sin hund der sælges?
Hvilket niveau af seriøsitet forventer du generelt med indlæg som dette?
Hvis du har fået svar kan du så ikke lukke tråden?

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 10-08-04 17:56

Det kan han sikkert heller ikke finde ud af.

Kommentar
Fra : polpot

Dato : 10-08-04 23:28

hej gerzt
tak for din vejledning, men jeg tror godt jeg kan klare mig uden.

kofod, det er sjovt at se et indlæg fra dig, hvor du ikke anvender ordet HABITUS.
som jeg nu har set i dine 5 sidste indlæg.
Du må have høje tanker om dig selv, hvis du tror du kan gøre mig tastelam med alt dit tyndbenede kalveknæet knæk prosa og discount middelmådige ungdoms lyrik, spædet op med sjove dumsmarte bemækninger hentet fra en niels malmros film fra 68.

Jeg er ikke engang rystet, bare pinlig berørt over du udstiller din forsmåedehed med en så selvsikker hånd, at jeg bakker ud.

jeg vil gerne deltage i en debat, men jeg har hverken tid eller lyst til at forsvare min religion overfor individer, der henter alt deres fordom og viden fra kulørte letkøbte formiddags blade.

jeg beklager hvis der i dette indlæg må være stavefejl eller tegnsætning, der ikke er korrekt ifølge dansksprognævn
varmeste hilsner
PoLPot

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 12-08-04 00:07

beklager dybt, at jeg brugte et ord, du ikke kunne finde ud af at slå op i ordbogen.

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 12-08-04 15:17

Hej Pol, Mens du sidder på potten og træner.

"kofod, det er sjovt at se et indlæg fra dig, hvor du ikke anvender ordet HABITUS.
som jeg nu har set i dine 5 sidste indlæg."

Hvor finder du de 5 indlæg, hvorimellem ikke andre skulle befinde sig.

"Du må have høje tanker om dig selv, hvis du tror du kan gøre mig tastelam med alt dit tyndbenede kalveknæet knæk prosa og discount middelmådige ungdoms lyrik, spædet op med sjove dumsmarte bemækninger hentet fra en niels malmros film fra 68."

Det var nu også nærmest steenk1 der satte dig til vægs, ved at afkræve dig konkrete svar.
Dannade mennesker ved, at "kalveknæet" ikke kan følge "tyndbenede", det skal være "kalveknæede"
Knækprosa er prosa sat op i lyrisk form. Jeg har ikke brugt denne, det burde du kunne se, hvis du altså kendte betydningen af de ord du anvender.
Du mener vel: "Middelmådige discount ungdomslyrik", kunne du ikke fremhæve et eksempel, så det ikke fremstår som endnu en løs påstand fra din side.
Hvad har jeg lånt fra Niels Malmroes

"Jeg er ikke engang rystet, bare pinlig berørt over du udstiller din forsmåedehed med en så selvsikker hånd, at jeg bakker ud."

Kunne ikke finde "forsmåedehed" i nogen ordbog, forklar venligst.
Til lykke, du fandt "krysterens bagdør".

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 12-08-04 15:24

PS.
pol pot,

mine indlæg er kun en reaktion på den infantile uforskammethed, du møder de øvrige debatører med.

Kommentar
Fra : HunSen

Dato : 14-10-04 00:42

Polpot er også for dum til at kunne finde ud af at lukke en tråd.
Her kan I læse mere om ham: http://www.slyngelsiderne.dk/galleri.htm

En der blev klogere