/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Gammel hund sælges, komplet med kort.
Fra : polpot
Vist : 683 gange
200 point
Dato : 22-07-04 10:10

Gammel hund, korthåret australsk dværg-chicco-chicco-ligusterbavaneser, blind, gør og tisser meget men ellers renlig, sælges for 1000 kr eller måske 300, eller kan måske bare afhentes gratis.
Kun retursvar, hvis foto medsendes.
Kom og få en forpligtende snak om hvordan og hvorledes. Vi skal nok finde ud af det
I weekenden bedst før eller efter middag dog senest eller inden midnat efter kl. 3 eller kl. 6, ellers kun mellem efterfølgende formiddag kl. 4, eller kl. 8 og kl. 6, tidligst kl. 11 før mandage og da senest kl. 3, eller bare ring

Kortet over hunden omfatter 60 bind, og indeholder detaljerede luftfotos og komplet ørkenindex,desuden Op til 140 decibel.
Desuden byder kortet på et forord af Ebbe Kløvedal Reich. Prisen er 3500 kroner

de bedste hilsner
polpot

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 22-07-04 10:14

Hvad er spørgsmålet?

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 22-07-04 12:56

Hvad med at bruge din og vores tid på noget fornuftigt . . .

Kommentar
Fra : the_expert

Dato : 22-07-04 13:04

Jeg kunne også liret svedigt meget tænke mig og vide om sårn noget som hunden kan tåle lopper ?

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 22-07-04 23:04

Kommentar
Fra : nusa

Dato : 24-07-04 18:06

Polpot, jeg bliver nærmest forarget, når jeg læser dit "spørgsmål". Vi andre tager brevkassen alvorligt, og det der virker nærmest som drengestreger, eller en idiot, der ikke ved, hvordan
han bedst kan gøre sig bemærket. Skam dig!
mvh nusa

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 24-07-04 20:21

Ja, jeg tager den også alvorligt, men derfor kan der vel godt blive plads til sjov ind imellem. Jeg synes, den var god.
Hilsen Jette