/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Unlock Ericsson T630
Fra : gobling
Vist : 453 gange
100 point
Dato : 21-07-04 20:04

Hej.

Nogle der ved hvordan man unlocker en Sony Ericsson T630. Hvad software og kabler skal man bruge. Eller kan det overhovedet lade sig gøre???

Gobling

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 21-07-04 20:11

Hvilke kabler og software ved jeg ikke, men, ifølge dette link kan det kun lade sig gøre med kabel:

http://www.befriminmobil.dk/order_account.asp?brand=Sony%20Ericsson

Kommentar
Fra : teleexperten

Dato : 21-07-04 21:14

sonyericsson telefoner skal unlockes med kabel og udstyr
der findes flere produkter til at unlocke dem med
og priserne er lige så varierende
du skal være opmærksom på at der er kommet en ny software version i nogle sonyericsson t6elefoner der gør at man er nødt til at invistere i nyt udstyr for at kunne unlocke dem

men du kan finde en unlocker i en nærligende by på www.dkunlock.dk
Hilsen Bjarne
Openphone.dk
DIN UNLOCK PARTNER

Kommentar
Fra : O.B

Dato : 29-07-04 23:55

Det passer ikke helt hvad du sider,at man skal bruge kabel.Nor en mobil er 6månder,så for
kunnen en kode de kan taste.Sådan er det i det firma hvor jeg arbejder.