/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Irriterende ikoner!
Fra : dat
Vist : 350 gange
50 point
Dato : 21-07-04 17:04

Hejsa.
Har Windows 2000 med IP 6.0. Når jeg "lægger" musen over et billede kommer der for det meste 4 ikoner:
1= En diskette. 2=En printer. 3=Et brev, og 4=En mappe.
Jeg ved hvad de står for - men kan man ikke undgå at de kommer frem? Man kan jo bare højre-klikke med
musen og få de samme muligheder.
Har prøvet at lede under "Funktioner" herunder "Internetindstillinger", men forgæves - ak!
VH dat

Kommentar
Fra : Ringo_Gringo

Dato : 21-07-04 17:53

Der er så vidt jeg ved ikke noget der kan fjerne det...
prøv evt. Style XP som er et prog, der kan ændre udseendet på windows! (håber også det virker i 200)

Kommentar
Fra : Ringo_Gringo

Dato : 21-07-04 17:53

ups 2000

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 60 point
Dato : 21-07-04 18:11

under Internetindstillinger > Avanceret skal du fjerne flueben i Aktiver værktøjslinje til billeder! genstart browseren og det skulle være det.

Kommentar
Fra : dat

Dato : 21-07-04 18:33

Hej tedd.
Tak for svaret - det var det. Fedt. Hurtigt svaret!
VH
dat

Godkendelse af svar
Fra : dat

Dato : 21-07-04 18:34

Tak for svaret tedd.
Godt gået - det var det.
VH
dat