/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
HJÆLP LYDEN!!!
Fra : jackaske
Vist : 710 gange
27 point
Dato : 21-07-04 16:32

spørgsmålet skal vidst kun være delvist her. når jeg spiller nogle spil (fx spiderman 2 og harry potter), lagger lyden og er i utrolig dårlig kvalitet!! og jeg HAR skruget op for kvaliteten i options!!.. det er kun i meget få spil den gør det IKKE i alle.

håber nogle kan hjælpe mig.
på forhånd TAK

ps.. jeg har desværre kun 27 points:(

Kommentar
Fra : Karl_Smart

Dato : 21-07-04 16:49

Er det kun lyder der lacker? Det kunne godt lyde som computeren der er for langsom mht RAM, PCU osv..

Kommentar
Fra : Ringo_Gringo

Dato : 21-07-04 17:55

hvilket lydkort har du??
det kan sagtens være at du bare skal opdatere driverne til dit lydkort
det kan i værste tilfælde være at dit lydkort er for gammelt! og i så fald er der ikke noget der kan hjælpe!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-07-04 20:33
Kommentar
Fra : jackaske

Dato : 21-07-04 21:29

nope det er IKKE for gammelt det ved jeg min comp er forholdsvis ny.. 768mb ddr ram 2.4 cpu osv... lydkortet er onboard og jeg ved ikke hvad mit bundkort hedder..........!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-07-04 22:50

Det finder du ud af med : http://www.majorgeeks.com/download181.html

Her kan du også finde information om din on-board lydchip !

Læg producent, serie og versionsnummer hér i tråden, så finder vi den nyeste driver til download til dig på nettet

Håber vi...?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Karl_Smart

Dato : 21-07-04 22:50

hvad med c drevet - er der plads tilbage der?

Accepteret svar
Fra : Ringo_Gringo

Modtaget 27 point
Dato : 21-07-04 22:52

hvis du højre klikker my computer/denne computer----> properties/Egenskaber------>DeviceManager/EnhedsHåndtering-----> her kan du finde navnet på dit bundkort, og så kan du downloade de nyeste drivers til det!
her står også navnet på dit onboard lyd kort, måske kan du nøjes med at opdatere driverne til det!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-07-04 23:04

Ringo-Gringo -> Ja... med mindre der blot er valgt en kompatibel enhed ved Windows installationen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : jackaske

Dato : 22-07-04 12:18

det er et avance AC'97 (tror jeg)

Kommentar
Fra : Ringo_Gringo

Dato : 22-07-04 12:39
Kommentar
Fra : jackaske

Dato : 22-07-04 13:33

har selv fundet en ny til xp fra juni 2004

Godkendelse af svar
Fra : jackaske

Dato : 22-07-04 13:44

mangeTak for svaret Ringo_Gringo.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-07-04 13:57

Jeg er blot nysgerrig : Blev lyden bedre ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : jackaske

Dato : 22-07-04 14:01

jappa

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-07-04 14:05

Godt nok så

</MOLOKYLE>