/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Win-zip
Fra : notatoy
Vist : 789 gange
100 point
Dato : 21-07-04 15:33

Jeg skal bruge et dvd shrink 3.0 beta 4 program i forbindelse med en dvd brænder, dette kan jeg ikke åbne da jeg ikke har win-zip. Er der nogen der ved hvor jeg kan få det som freeware?

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 21-07-04 15:35

Søg efter zip programmer på www.tucows.dk
Der er en masse at vælge imellem

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 21-07-04 15:37
Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 110 point
Dato : 21-07-04 15:40

http://winzip.com ...men hvorfor bruge WinZip, når WinRaR er meget bedre og kender flere compressions formater. GUI'en (brugergrænsefladen) og funktionaliteten er næsten identisk : http://tucows.tdconline.dk/preview/194276.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 21-07-04 15:47

Hvis du kører med styresystemet windows xp
Behøver du ikke at downloade et zip program for det er indbyggtet i xp
du skal bare trykke på zip filen og den vil åbne og så er det nemt at lægge den ind i et andet bibliotek du kopier blot filerne og vupti så er de åbnet.
mvh Bevi54

Kommentar
Fra : notatoy

Dato : 21-07-04 15:58

Tak for jeres hurtige svar. Brugte WinRar som molokyle anbefalede.

Godkendelse af svar
Fra : notatoy

Dato : 21-07-04 15:59

Tak for svaret molokyle. Godt svar fra dig endnu en gang.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-07-04 16:04

Velbekomme ..og tak for roserne notaboy

</MOLOKYLE>