/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
ie explore
Fra : frederikshavn
Vist : 706 gange
50 point
Dato : 21-07-04 13:25

hvergang jeg rører ved et ikon eller en fil m.m,kommer der en lille box frem hvor der står ie explore har fundet en fejl,kan det løses på en let måde

Kommentar
Fra : Ringo_Gringo

Dato : 21-07-04 13:40

er det en bestemt fil.... eller alle filer??

Kommentar
Fra : frederikshavn

Dato : 21-07-04 14:39

det er generelt dem alle,også dem ude på skriveborder,bla.denne computer,

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 21-07-04 15:04

Har du prøvet at sætte CD'en i og bede den reparere installationen? Det kan du roligt gøre, du mister ikke noget.

Kommentar
Fra : frederikshavn

Dato : 21-07-04 15:16

det har jeg prøvet,men lige lige lidt hjælper det,har xp pro sp1,og alle opdat.

Accepteret svar
Fra : Ringo_Gringo

Modtaget 50 point
Dato : 21-07-04 16:41

hmm det lyder som Spy gejl.... eller endnu være en virus...
jeg har selv problemet med et par filer, men har aldrig oplevet det i samme grad...
prøv at installer en spysweeper...
hvis du kan, ellers ved jeg ikke hvad du skal gøre...

Godkendelse af svar
Fra : frederikshavn

Dato : 07-01-07 23:30

Tak for svaret Ringo_Gringo.