/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
nfsu problemer!!!
Fra : jk6
Vist : 331 gange
50 point
Dato : 21-07-04 13:15

Hjælp, jeg har lige købt need for speed underground men kan ikke få lortet til at virke.
Når jeg starter spillet kommer der en startskærm frem et øjeblik hvorefter den bare går tilbage til windows igen. Jeg har installeret patch 4.0, samt directx 9.0. Har vist nok også sat sprogindstillingerne til engelsk(australien).
Jeg frygter lidt at det er mit grafikkort der er problemet. det er 64mb onboard. Burde det ikke kunne virke til spillet?
mvh jk6

Kommentar
Fra : PowerRanger

Dato : 21-07-04 13:31

Har du prøvet med auto-patchen? Den fandt noget, som gjorde at jeg kunne få mit spil til at virke.

Ellers er du sikker på, at din maskine lever op til kravene?

Kommentar
Fra : Ringo_Gringo

Dato : 21-07-04 13:41

det lyder som om du bare skal update dine grafik drivere....

Kommentar
Fra : jk6

Dato : 21-07-04 14:24

det er en AMD 1800 mhz med 512 RAM og som nævnt et SiS onboard grafik kort med 64 mb shared RAM.
Hvad er det for en autopatch?

Kommentar
Fra : jk6

Dato : 21-07-04 14:54

i popup menuen der kommer når man sætter disc 1 i drevet har jeg trykket på updates og vist nok fået installeret en opdatering. Jeg har også opdateret driver til mit grafikkort.
Og det har hjulpet lidt, dvs. at nu kommer der en sort skærm i et par sekunder inden den retunerer til windows :(

Kommentar
Fra : jackaske

Dato : 21-07-04 16:12

jeg tror nok at jeg har været ude for det samme..! gå ind i sprog instillinger og ændre sproget til engelsk (USA).

det virkede for mig

Kommentar
Fra : jk6

Dato : 21-07-04 16:55

nope, virker stadig ikke...

Kommentar
Fra : Ringo_Gringo

Dato : 21-07-04 18:09

prøvede du at opdatere dine grafik drivere??

Kommentar
Fra : PowerRanger

Dato : 21-07-04 23:36

Så vidt jeg kan læse mig til på æsken til spillet, understøttes kun SiS Xabre onboard grafik. Er det sådan et du har?

Når du installerer spillet, kan du via menuen start finde gruppen med NFSU. Der er et punkt som hedder "check for updates". Det er en auto-patcher.

Kommentar
Fra : Bamse82

Dato : 22-07-04 02:24

tror helt ærligt ikke at du kan få spillet til at køre med det grafikkort. Det er simpelthen ikke stærkt nok til at mød et af tidens mest krævende spil...

mvh

Bamse82

Kommentar
Fra : jk6

Dato : 22-07-04 08:55

ja, har opdateret drivere til grafik kort og tror ikke at SiS xabre... Havde ellers lige l[nt et geforce4 kort, men det er agp og jeg har kun PCI slots p[ mit fucking møgbundkort :(

Kommentar
Fra : jk6

Dato : 22-07-04 13:57

nå, har så lige været ude og ofre 599 kr. på et ATI radeon 9200 kort med 128 mb, så nu kører spillet. Men er der så nogen der ved om man kan skifte sprog i spillet? Det er åbenbart en svensk version jeg har fået fat i og jeg fatter keine svensk :(

Kommentar
Fra : Bamse82

Dato : 22-07-04 16:47

det kommer desværre nok til at knibe lidt.. du må nok skaffe en anden version, ellers må du aflevere spillet i den forretning hvor du har købt det og bede om det med dansk-sprog... hvis du altså har købt det ?? :D

Kommentar
Fra : jk6

Dato : 22-07-04 17:00

jo, på qxl :)

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 24-07-04 00:36

Hejsa.. Du skal prøve at kontakte EA-support, de har efterhånden haft lidt vel meget bøvl med deres Svenske versioner af spillet.. Så måske kan de ombytte det for dig?? Det er da et forsøg værd...
Smider lige et link:

Telefon: +45 45 28 70 14 på hverdage mellem 1230 og 1630.
Fax: +45 45 28 70 19
E-Mail: dk-support@europe.ea.com

http://support.ea.dk/

Håber i kan løse det..

VH
Lyhne1

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 24-07-04 00:37

Forretsen kan du jo vælge at investere i et nyt.. Det er lige kommet som Classic.. (til 100,-)

Kommentar
Fra : jk6

Dato : 24-07-04 14:08

det var da hurtigt... to'eren er da ikke engang udkommet endnu... hvor har du set det?

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 25-07-04 00:59

Jeg sælger det såmænd selv.. NFSU classic, er såmænd også kommet til ps2 som platinum...(til 249,95)