/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Java / Spørgsmål
10  mccracken 320
Norton - Internet Explore
Fra : F.Kyllesbech
Vist : 467 gange
200 point
Dato : 21-07-04 11:12

Hej ...

Findes der en løsning på dette problem der er med Norton Antivirus program og XP
Browser vil ikke åbne før jeg deaktiverer sikkerhed (mod intrængende eller kald det firewall.) så er det jo ikke meget værd. Alle programmer er opdateret Java sun virker perfekt.
Jeg håber en derude ude i æteren har en løsning. Jeg har førsøgt at sænke sikkerheden i Internet Explore hvilket ikke hjælper. Jeg er desuden nød til at fravælge Java i Norton, da der ellers mangler flere java script på siden der besøges.

Flemming

Kommentar
Fra : dk

Dato : 21-07-04 11:41

Hejsa

Hvis det er norton antivirus incl. antispam du har, så har du et icon i din explorer
hvor der står "web assistent" der er som standard flueben i "block popup" og
een til som jeg ikke lige husker hvad der står, du skal fjerne disse 2 flueben.
på de sider du vil tillade dette.

Kommentar
Fra : F.Kyllesbech

Dato : 22-07-04 12:22

Hej tak for dit svar .... men det hjælper intet. Jeg er nød til at slå firewall fra .. Så er norton intet værd..

Flemming