/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Søgeord - tilbageknap
Fra : sniperdk
Vist : 291 gange
50 point
Dato : 21-07-04 10:54

Jeg forstår ikke hvorfor denne "bug" ikke er blevet lavet for LAAANG tid siden :
Hvis jeg f.eks. søger på ordet digitalkamera, så kommer der en masse indlæg op fra forskellige emnegrupper. Når jeg så læser et indlæg, så kan man ikke komme tilbage til listen igen...
Det er lidt for omstændigt at man skal skrive samme søgeord igen og igen....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-07-04 10:57

Kommer du ikke tilbage til listen ved at trykke på "tilbage" knappen øverst i venstre hjørne?

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 21-07-04 11:05

Tilbage knappen virker fint for mig.

Hvis du har svaret eller abonneret på et indlæg så skal du trykke en ekstra gang på tilbage knappen for så er du kommet en "side" længere væk fra listen.

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 21-07-04 11:12

nej ans, den skriver bare "siden kan ikke vises". Hvis jeg trykker endnu engang tilbage, så kommer jeg til der hvor jeg var før jeg søgte på ordet...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-07-04 11:13

"siden kan ikke vises" er en ting du må leve med her på kandu. Det er en fejl, der ofte sker.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 21-07-04 11:24

Prøv at trykke på knappen Opdater når den skriver siden kan ikke vises. Så prøver den igen at hente siden. Det virker nogen gange.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 21-07-04 11:28

Hvis jeg trykker på "Tilbage" fremkommer følgende:

Citat
Warning: Page has Expired The page you requested was created using information you submitted in a form. This page is no longer available. As a security precaution, Internet Explorer does not automatically resubmit your information for you.

To resubmit your information and view this Web page, click the Refresh button.

Efter lidt tryk på "Refresh" kommer siden frem.

Situationen opstår ikke kun på "Kandu" men på mange andre sider - jeg benytter XP Pro.

Mvh Ivan

Kommentar
Fra : dk

Dato : 21-07-04 11:33

Hejsa

en anden mulighed er
at du højreklikker på de link som fremme, og vælg "åbn i nyt vindue"
derved har du hele tiden siden med det du søgte åben.

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 21-07-04 11:57

ja dk, men det burde jo ikke være den måde det skal gøres vel?

Kommentar
Fra : dk

Dato : 21-07-04 12:11

joe. her på kandu er det......

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 50 point
Dato : 21-07-04 12:19

sniperdk

Nu har jeg selv søgt på digitalkamera. Var inde på flere forskellige sider, hver gang kunne jeg godt komme tilbage til listen.

Jeg har også været ude for at jeg ikke kunne komme tilbage til listen. Som jeg tidligere skrev er det en fejl, der meget ofte opstår. Har du prøvet igen?

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 21-07-04 13:06

Istedet for:
"en anden mulighed er
at du højreklikker på de link som fremme, og vælg "åbn i nyt vindue"
derved har du hele tiden siden med det du søgte åben."

kan du bare holde shift nede når du klikker på et link, så kommer det i et nyt vindue.. noget hurtigere

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 21-07-04 19:04

Jeg har konstateret er der er stor forskel om jeg benytter firmaet's PC med XP Pro og IE 6.0 eller min egen private PC med Me og IE 5.5.

På firma PC'en får jeg den fejl, som er angivet tidligere - men når jeg benytter min egen PC er der ingen problemer med, at bruge tilbage.

Om det skyldes operativsystem / internet version / virus og firewall opsætning - det kan jeg ikke afgøre.

Mvh Ivan

Kommentar
Fra : dk

Dato : 20-10-05 10:27

Hejsa
har du fået løst dit problem ? vil du så være venlig og lukke denne tråd ved at acceptere een af Kommentarene ?

Godkendelse af svar
Fra : sniperdk

Dato : 09-12-05 01:29

Tak for svaret ans.