/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Hjælp mig tedd eller arlet plz..
Fra : Zank
Vist : 294 gange
155 point
Dato : 21-07-04 01:11

Jeg har prøvet en Free-virus-scanning fra panda..den siger noget med en Trojan og den hedder backdoor..hvad er det fornået?og har jeg fået virus?og nogen gange jeg spiller warcraft hopper den ud til windows og skriver noget med fatal error og alt muligt..kan det have noget at gøre med en trojan?:-´(

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-07-04 01:16

slettede den trojanen?
Warcraft tror jeg mere har noget med dit system, eller måske en update at gøre

Kommentar
Fra : host_host

Dato : 21-07-04 01:17

HOST HOST

Kommentar
Fra : Zank

Dato : 21-07-04 01:18

nej det tror jeg ikke...men det med warcraft er ikke kun den hopper ud til windows nogen gange starter den om somom man trykkede på genstart og nogen gange bliver skærmen hel blå og skriver noget med avaceret instillinger...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-07-04 01:23

Warcraft lyder mere som en driverkonflikt! Prøv at skrive den fulde fejlmeddelelse næste gang du støder på den!

Ang. Den backdoor trojan! Så prøv en ny scan med Panda og hvis den ikke kan fjerne den, så skriv lige stien til hvor den fandt filen!

Kommentar
Fra : Zank

Dato : 21-07-04 01:25

Ok..men jeg tænkte på Arlet´s hjemmeside. jeg så noget med trojan hunter der varede 30 dage og gratis,tror du det kan hjælpe mig?

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 165 point
Dato : 21-07-04 01:27

Ja den kan du prøve! www.arlet.dk

Kommentar
Fra : Zank

Dato : 21-07-04 01:28

Jeg er lige ingang med en: Symantec Security Check

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-07-04 01:28

husk at slå systemgendannelse fra først!

Kommentar
Fra : Zank

Dato : 21-07-04 01:28

Ok så prøver jeg Arlets Kur

Kommentar
Fra : Zank

Dato : 21-07-04 01:29

systemgendannelse??..hvad er det?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-07-04 01:30

Det står lige opover trojan hunter hvad du skal gøre. Gælder for winME og winxp

Kommentar
Fra : Zank

Dato : 21-07-04 01:32

ok så gør jeg det..men tak for hjælpen ...du for lige 155 point,alt hvad jeg har

Godkendelse af svar
Fra : Zank

Dato : 21-07-04 01:32

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-07-04 01:33

Ja vent lige lidt og se om den bliver fjernet!

Kommentar
Fra : Zank

Dato : 21-07-04 01:34

ok..men jeg har givet dig 155 men hvad er flueben?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-07-04 01:36

Det er en markering i en box! Ligner et v lidt men populærbetegnelsen er et flueben!

Kommentar
Fra : Zank

Dato : 21-07-04 01:50

Ups..je har lige fundet ud af: The viruses found has been disinfected. Så har Panda selv slettet virussen ... er det så en god ide at lave det der tjæk på trojan hunter aligevel og skal jeg tage systemgendannlse på igen?...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-07-04 14:42

Lav bare checket og så slå systemgendannelse til bagefter!

Kommentar
Fra : Zank

Dato : 21-07-04 15:11

ok...nogen gange når jeg spiller warcraft hopper den ud til windows og skriver: This appalication has encountered a critical eroor.
FATAL ERROR!
Program: c:\programmer\warfraft iii\war3.exe
Bla.Bla.Bla.(alt muligt underligt)
Press OK too termanate this application(jeg ved ikke om den nederste linje er skerev rigtigt)...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-07-04 18:50

Det var faktisk det der bla bla bla jeg skulle bruge!

Kommentar
Fra : Zank

Dato : 21-07-04 18:58

Ok....jeg skal nok skrive det HELE ned næste gangs så

Kommentar
Fra : Zank

Dato : 22-07-04 00:29

Nogen gange går spillet ud og så bliver skærmen blå og så står der at den startede om for ungåelse af beskadiglse af computeren..og noget med jeg kan prøve at deaktivere en hardwar BIOS-hukommelsen fx. caching eller afskyning.. og der står også DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL.?ved du hvad det er fornået?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-07-04 01:01

Det er sandsynligvis en grafikdriver fejl, men lidt svært at se når du ikke kommer med hele fejlmeddelelsen
Har du prøvet at opdatere din grafikdriver?

Kommentar
Fra : Zank

Dato : 22-07-04 22:45

nej det har jeg ikke prøvet. men den hopper ud til windows og sår står der følgende:This application has encountered a critical error: FATAL ERROR! Program: c\programmer\warcraft iii\war3.exe Exeption: 0xc0000005 (ACCESS_VIOLATION) at 001b:6f307886 The instruction at 0x6t307886 referenced memory at 0x00000019. The memory could not be written. P.S jeg har skrevet det hele

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-07-04 23:04

Ved ikke om du har opdateret warcraft ellers er der en patch her
http://www.blizzard.com/support/?id=mwr0642p

Så må vi jo se om det hjælper på problemet!

Kommentar
Fra : Zank

Dato : 22-07-04 23:09

Ok tak..jeg prøver den lige

Kommentar
Fra : Zank

Dato : 22-07-04 23:11

er det kun 1.6? den har jeg:-?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-07-04 23:19

Aner det ikke Kender ikke spillet.
Hvilket grafikkort har du? Har du prøvet at opdatere til de nyeste grafikdrivere?

Kommentar
Fra : Zank

Dato : 23-07-04 00:36

nej jeg ved ikke hvordan man gør...tror du du kunne hjælpe mig ved fjernsupport vis jeg kan stole på dig? så kunne du se på mit grafik kort og det der med warcraft? vis du gider!...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-07-04 00:52

nej du kan ikke stole på mig Prøv at hent Everest http://www.lavalys.com/products/overview.php?pid=1&lang=en&pageid=1
Instaler programmet og gå ind under PC og Opsumering! Der kan du se hvilket grafikkortkort du har! Hvis du dobbeltklikker på navnet kommer der en pop-up hvor der står hentning af driver. Så skulle du gerne komme ind på producentens hjemmeside!

Kommentar
Fra : Zank

Dato : 23-07-04 11:59

jeg ved jeg har GeForce 2

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-07-04 12:07

Du kan downloade nye driver hos www.nvidia.com

Kommentar
Fra : Zank

Dato : 23-07-04 15:53

er det fx GeForce 4 gratis?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-07-04 17:25

Øh? Du kan downloade en driver her hvis det er xp du har!
http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_61.76

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-07-04 17:27

vælg at downloade den driver der ligger inde i den box, hvor der står International

Kommentar
Fra : Zank

Dato : 23-07-04 18:57

ok.tak