/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Har i nydt sommeren?
Fra : mango
Vist : 405 gange
1 point
Dato : 20-07-04 22:28

Sidder lige og får trang til at høre om der er liv i jer herinde..hvad har i lavet i det dejlige vejr idag..jeg har været på stranden med min nye hund og ungerne.
MVH Mango/sus

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 20-07-04 22:45

Hej Mango

Jeg har nydt min første feriedag sammen med min søn og fejret hans fødselsdag vi har shoppet hele dagen og handlet ind til hans start på efterskole den 8. august. Vi har også været ude og spise så vi har nydt dagen i fulde drag

// Toupie

Kommentar
Fra : mango

Dato : 20-07-04 22:52

ååh Toupie , det lyder bare super...jeg er også bemidlet med en søn eller 2 der gider shoppe..de kan ligeså godt lære det
sus

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 20-07-04 22:53

Hejsa

Jeg er lige startet med min sidste uges ferie. Har slappet af hele dagen, bare tøffet rundt og været mig...... Rart.... Det var iøvrigt osse en lidt for hård weekend, og jeg føler mig ikke så ung længere...

VH
mrhan

Kommentar
Fra : mango

Dato : 20-07-04 22:56

mrhan..ja det er dælme nok en af de bedste måder at starte sin ferie på..tror det er vigtigt at blive "grounded"..og hvad er bedre end en go druktur, til at holde sig i ro på ..øh går ud fra at det var det du havde foretaget dig i weekenden eller hva?

Sus

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 20-07-04 23:02

Hejsa....

åh jo..... GG...... og aldrig mere.... hehe
Det var dælme så sjov så længe det stod på..... MEGET længe siden jeg har danset så meget.... nåja og drukket så tæt....
Men efter v´erne dem havde jeg da lige glemt...... ....... Og det var ganske slemt......... Men pyt imorgen er jeg sikker på jeg har det helt i top.... Massere ting at tage sig til, og mon ikke solen kigger frem igen imorgen, det håber jeg på.....

Rigtig god sommer
mrhan

Kommentar
Fra : mango

Dato : 20-07-04 23:05

mrhan...uhaa kender det..nu ved jeg ikke hvor gammel du er? Men (er selv 41) jeg ved ihvertilfælde at efter en rigtig "herretur" er jeg dårlig i 3 dage *GG*

Og ja aldrig mere..den kender jeg alt for godt

Hvad skal du så få ferien til at gå med?

Accepteret svar
Fra : mrhan

Modtaget 11 point
Dato : 20-07-04 23:20

Jeg er lige startet på min sidste uges ferie..... Så jeg har allerede holdt 2 uger ..... Dem fik jeg sørme nemt til at gå ...... Jeg er nemlig for nyeligt flyttet i en ny lejelighed, og stort set smidt alt hvad jeg ejede og havde ud.... .... Havde brug for forandring i den store stil.... Så jeg har rigtig været ude og købe ind.... Lige fra nye møbler til nye tallerkener ... you name it...... Brugt en del tid på at indrette mig, og en del tid på at sætte ting på plads ..... Nu er jeg snart ved at være på plads, så jeg tillod mig en ordentlig tur med en stor flok venner og veninder her i weekenden.... Og nu skal resten af ferien så nydes, med enkelte indfald af iver for at lave noget her i mit nye hjem, på stranden hvis vejret ellers er enig med mig....

VH
mrhan

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 20-07-04 23:23

Hovsasa ..... Overså lige dit spørgsmål......
Jeg er 29 år gammel...... føltes ikke sådan de sidste par dage..... nærmere 129 ....

VH
mrhan

Kommentar
Fra : mango

Dato : 20-07-04 23:23

Mrhan..ja kender det godt..men tror nu godtnok det ville blive dyrt hvis jeg skulle skifte det hele på en gang..puha du må have haft en god feriekonto<? eller have sparet op?

Hvor gammel er du egentlig mrhan?
Sus

Kommentar
Fra : mango

Dato : 20-07-04 23:30

åårgh du kan bare vente dig *GG* puha..der er ikke mange der bliver 141 vel?

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 20-07-04 23:32

Jo jeg havde sparet lidt op.... Jeg mangler da osse stadig lidt småting.... Såsom et tv bord.... Men det er nu ikke noget der ikke lige kan vente lidt.... Desuden er det vigtigt for mig at have en ordentlig base, et sted man kan lide at være.... Så kan alt lade sig gøre.... Jeg har heller ikke været på ferie jo, det var der ikke lige penge til... Men pyt... Det bliver bare næste år..

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 20-07-04 23:36

G .. Kan du have ret i.... Men jeg blev ikke overhoved dårlig efter en god tur i byen for bare 1 år siden...... Der var jeg nærmest ulidelig.. Blev vildt aktiv... S ... Pudse vinduer .. Ud og se et eller andet ... få en på opleveren.... Sådan er det ikke mere... LOL

VH
mrhan

Kommentar
Fra : mango

Dato : 20-07-04 23:38

Guuud du lyder næsten som en kvinde *LOL* Ja jeg havde det på samme måde...men det er dælme slut..nu sørger jeg for at der er ryddeligt og rent inden jeg tager den store tur *GG*

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 20-07-04 23:46

LOL.... Nej jeg er ikke kvinde.... Er bare en gut der kan lide at mit hjem ser ordentlig ud.... Mest for min egen skyld, men det er da osse rart hvis der kommer gæster at man kan være bekendt at inviterer dem indenfor.... hehe .... Og bare fordi man er enlig, og er mand, behøves man jo ikke at leve i eget skidt.... (det sidste har jeg selv set andre steder).... S....

VH
mrhan

Kommentar
Fra : mango

Dato : 20-07-04 23:54

mrhan..jaaaah for dælen..oki din art er dog ikke så sjælden som den har været..men de findes*GG*

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 20-07-04 23:58

GG ... Og hvad skete der egentlig lige der...... tror nok jeg røg langt væk fra start emnet... LOL .... Spørgsmålet lød om man havde nydt sommeren ... S

Og Ja det har jeg ..!!... Osse selvom det i skrivende stund fortsætter med ægte sommervejr.... Her pisser det ned igen.... Men da man jo ikke skal lade sig gå på af ting man alligevel ikke kan gøre noget ved, så lader vi vejr være vejr, og nyder alligevel en ægte dansk sommer.. !!

VH
mrhan

Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-07-04 00:06

du må bo på øerene..her er det tørvejt..bor jo også østjylland

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 21-07-04 00:08

Ja og nej..... Jeg boede for kort tid siden på sjælland.... nærmere betegnet Helsingør..... Nu er jeg så flyttet til Helsingborg i Sverige... Arbejder dog stadig i Helsingør....

VH
mrhan

Kommentar
Fra : hrpt

Dato : 21-07-04 05:01

hmmm... hva så med at have brugt sin weekend på en brækket armen, nerderen!!! Rigtig øv ventetid, ellers en god weekend

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 21-07-04 08:52

Hejsa sus(mango) din dejlige Q

Så er du på banen igen *S*

Tja ferien er indtil videre bruget på at få min lejlighed færdig, så jeg har kunne flytte ind igen efter den omfattende renovation!!!!

Flyttede inde igen i fredags lækkert-er dog ikke helt færdig*S*

Været stiv og på rulleskøjter til zulu rock- hygget med en veninde og hends dejlige datter på 19mdr og hjulpet dem med at flytte!

Men hvor der det gode vejre alle snakker om synes det går pænt forbi helsingør, sidder og venter på at det kommer så jeg kan hoppe på stranden og hygge!

Nå ja så har jeg været en klovn og brække armen osv *G*

tutfis

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-07-04 11:49

Hai høns.

Igår er blevet idag og min dag igår blev en temlig broget fornøjelse. Jeg havde aftalt makreltur med smut med M/S Øby fra Skovshoved kl. 8-15. Alt tegnede perfekt : Vejret var i top, vi var troppet op på skibet kl 7.00 og havde dermed fået de bedste pladser ombord = agter. Vi hilste på hinanden (vi har jo ellers kun kendt hinanden her fra Kandu) og riggede grej til. Forventningerne var store. Jabbe jabbe jabbe... pludselig var kl. 8 ..men hvor blev de andre lystfiskere af? ..skulle vi ha' hele skibet for os selv ? ..og hvad med skibber? ..skulle vi også sejle det selv?

Jeg ringede til rederiet ..nul kontakt. Jeg ringede til skipperen (..havde på en tidligere tur fået det direkte nummer) ..nul kontakt. Vi var blevet taget ved næsen.

DYB var skuffelsen..hva' sku' vi gøre. Alle andre turbåde i havnene langs Øresund var stået ud. M/S Øby lå tom og forladt

Jeg ringede til en fiskekammerat Lange Mads i nærheden og han bød på morgenkaffe. Han lånte os kystgrej (vi havde jo kun vores pirkegrej med) og så tog vi alle 3 på Tippen efter først at have købt børsteorm til vores lånte bundforfang i Jan&Bo's lystfiskeshop i Nordre Frihavnsgade. Vi fik masser af sol, men ingen fisk !!! Øv, øv og tre gange øv.

Idag har jeg ringet til Redderiet og fået en uforbeholden undskyldning og 2 fribilletter, som plaster på såret. Nu må det blive en anden dag. De havde lavet en fejl, da skibet pga. skippers ferie først afsejlede idag onsdag og det var til idag de havde book'et smut og jeg.

Til gengæld fik vi masser af sol ....og øl

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 21-07-04 12:27

Surt show med den fisketur. Det er rigtig træls når noget man har glædet sig til går i fisk. Men om ikke andet har i da fået noget sol. Jeg må nok erkende at være blevet en anelse bleg af at have fået Cubase SX 2.0 installeret på "slæden". Er kommet til at bruge det meste af ferien på at programmere midi-filer, og få skrevet noder.
Fluffy

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-07-04 12:35

fluffyclaus -> Kender du et sted man kan hente Cubase eller tilsvarende gratis på nettet ? Det er en af mine venner der spørger.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 21-07-04 12:42

Jeps...men det er jo ikke helt fint i kanterne.......
Der er lavet en gui på BitTorrent, den hedder vist bare BT++. Hvis man henter den kan man efter installation gå ind på http://www.suprnova.org . De har ALT. Cubase, wavelab, fruity loops. You name it!!
Vh fluffy

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-07-04 12:53

Tak skal du have fluffyclaus.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 21-07-04 13:13

Molo: No Prob.
Fluffy

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-07-04 14:39

mango -> Har sønnike talt med Krofatter i Hundslund om det lille hjemmeside job ?

..og regner det stadig syd for Odder Skodby

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 22-07-04 12:27

Hej igen igen..igår blev hele dagen faktisk brugt til oprydning, da det ikke er det jeg har brugt mest tid på i ferien..
Og MOLO...hvor vover du at kalde vores dejlige lille by for en skodby? GRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!1 bare fordi vejret var så elendigt da du var her, behøver det jo ikke altid være så kedeligt...hvilket det bestem ikke er *GG*
Og nej han har ikke snakket med ham endnu, jeg har dog fortalt ham (Mikkel) om det..vil lige minde ham om det!

Øv tutfis..du bliver sgu da ved!!! men kan høre du er i bedre humør, det er jeg glad for

Sus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-07-04 13:13

mango -> Det er bare gas : Odder er da et fint lille provinshul

Idag er en af de dage, hvor jeg ik' rigtigt ka' komme sving. Jeg sidder stadig i min mørkeblå frotte badekåbe og drikker kaffe på 6 time. Jeg har heller ikke fået redt seng endnu. Det bli'r nok ik' til andet end at glo Tour de France og hygge med Kandu.dk

Har lige fået tilsendt fribilletter til M/S Øby = 1. stk gavekort til en værdi af 400 kr

Det gælder i 1 år, så smut og jeg finder nok en anden dag at ta' på havet sammen.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-07-04 14:35

Så lykkedes det alligevel : I bad, barbering, redt seng og rent tøj. Tuoren kører på tv'et, Kandu.dk på maskinen og Jordbær m. fløde på tallerkenen

</MOLOHYGGER>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 22-07-04 21:11

og mig der har knoklet i haven hele dagen *GG* Jeg har en energi uden lige..det er altså SÅ fedt at få noget fra hånden..haven er bare SÅ fin nu..igår var det hytten der fik tur....så nu kan jeg holde weekend med god samvittighed og ikke lave en dyt *GG*

>mangoarbejdshest<

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-07-04 21:26

Godt det der mango

Jeg har lært mig selv nogle 'kloge' ting i Javascript idag

</KLÅGE MÅGE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-07-04 21:29

..plus nogle lidt mere esoteriske ting : http://www.w3.org/TR/MathML2/

</MOLOKODER>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-07-04 23:17

Sommeren skal vel forøvrigt begynde først, før vi kan nyde den?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-07-04 23:30

tedd -> Hvorfor dog det ? Sommer eller vinter; du sidder alligevel indendørs foran skærmen og fjerder den

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-07-04 00:16

Ja men med havedøren åben Molo!!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 23-07-04 00:23

ja jeg synes dælme også det er godt..synes jeg er dygtig efterhånden til at håndtere mine ting *LOL*

sus

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-07-04 00:25

Jeg kunne godt bruge en havekvinde sus!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 23-07-04 00:39

tedd.hmm hvis det er det eneste..så er det ikke mig *LOL*

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-07-04 00:41

Hvad kan du ellers?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-07-04 08:33

Mango kan lave kaffe og opfostre søde børn

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 23-07-04 10:15

Tja..... Det med kaffen lyder da meget godt lige nu.... ... Godmorgen..:!!!

VH
mrhan

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-07-04 10:19

God FORMIDDAG !!! mrhan

Vejret bli'r godt i dag, så jeg tror jeg cykler mig en god lang tur ud i det danske landskab og får mig lidt sol på min smækre nørde krop

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 23-07-04 11:01

UHA MOLO

Pas nu på du ikke ender som en rød nørd.... squ farligt med for meget sol, når det meste af det lys man får er fra pc skærmen..

VH
mrhan

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-07-04 16:55

Home again... Ama'r rundt + de løse km. ..forbi CA.

Bronce-Brun ...om jeg må be' !!! MEGET klædelig teint

The-Selskab med grand-fætter [krybskytte og presse-fotograf] fra Oslo Fjord & Omegn kl. 18.00 >SHARP< ; hos mor & far (..el. far & mor )

See U later...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 23-07-04 17:03

Hej

Ok.... så har du da osse haft et rimeligt men hyggeligt program idag..

Jeg vil her senere gå ned på Helsingborg havn... der er kæmpe festival.... ja nærmest live bands på alle byens pladser.... lidt god musik kan jeg lige klare.... også skal jeg da lige se om svenskerne er ligeså stive her når de fester, som de er i helsingør

VH
mrhan

Kommentar
Fra : mango

Dato : 23-07-04 17:11

hmm kan sgu andet end at lave go kaffe og opfostre søde børn *GG* Mener egentlig at jeg har rigtig mange talenter

Men var der noget særligt du tænkte på tedd ?

Sus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-07-04 20:52

Jeg tror tedd tænkte på; om du er god til at udstede check's mango

...blot et kvalificeret gæt

Har lige været til grand-fætters foredrag om Sony's nye digital video kamera's fortræffeligheder

..utroligt man har kunne leve i årevis uden alle de der dimser; ....og uden at lide afsagn

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 25-07-04 19:52

he he..ja, det er utroligt ikke?
Nej cheks har jeg ikke udskrevet i over 10 år tror jeg...det er sgu da også gammeldags Molo *GG*

sus

nå skal jeg snart lukke den her tråd?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-07-04 12:23

Jeg er også en gammel mand

..lukke ? Du har magten mango !!!

Jeg var til havnefest i Gilleleje med natmaden, hans kæreste og venner. Det var sgu hyggeligt selvom det rtegnede. Jeg fik snakket (...undre det nogen ?), råbt, skreget og hæppet på deltagerne i det store slidskerace i havnen yderbassin. Har fået en pragtfuld øl-bas af denne eskapade.. og en smule tømmertjavs

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : mango

Dato : 31-07-04 23:49

Tak for svaret mrhan.
         synes sgu at din ferie var noget der rykkede..held og lykke med det hele.
mange venlige hilsner sus