/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Træhus
Fra : sm7sgb
Vist : 4678 gange
500 point
Dato : 20-07-04 20:40

Daws kandubrugere!!!

Jeg har reseveret en byggegrund og næsten beslutet mig for vilket hus jeg skal have, jeg har kontakt med lønneberg-huse, som jeg efter megen søgning på nettet (samt venner som køpt) lyder meget fornuftigt. Det jeg godt vil have er et træhus på ca. 130 kvm.
Er der nogen som har erfaring med lønneberg-huse, eller findes det et bedre alternetiv???

MVH

/sgb

Kommentar
Fra : 25

Dato : 20-07-04 20:50

vi har et TRELLEBORG hus på 153 kvm, det er også af træ, der er mange huse af træ, det er jo kommet på mode igen. vi har ventilation i hele huset, det var derfor vi købte huset.

Kommentar
Fra : rocky_balboa

Dato : 20-07-04 20:52

hvis det var mig der skulle lave sådan et ville jeg tage HP-huse men ved ikke om de laver træhuse.

Kommentar
Fra : sm7sgb

Dato : 20-07-04 20:55

Det må ikke koste meget over 1,2 milj.

/sgb

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-07-04 21:10

Vi har en bjælkehytte fra noget der hedder Knudsen Plantage.dk .
Det er huse af fin kvalitet og de laver flere modeller op til 175 kvm,

Men prøv at søge bare på bjælkehuse
Der er en masse forskellige firmaer der viser billeder af de modeller der er at vælge imellem.

Kommentar
Fra : asim1

Dato : 20-07-04 21:17

lige et link som viser nogle træhuse http://www.detdansketraehus.dk/

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 20-07-04 21:23

Hej /sgb.
Som dova også skriver findes der en mængde materiale om træhuse i det hele taget.
Hvis jeg var dig ville jeg prøve at sammenligne kvalitet på pris og måske overveje flere andre end lige Lønneberg.
Der er også mange af firmaerne der reklamerer med Åbent-hus arrangementer hvor der er mulighed for at se det færdige resultat.
Det er trods alt en langtidsinvestering du vil lave med over 1 mill. kr.
Her er et par link mere:
http://www.traehusene.dk/
http://www.skovbohuse.dk/
http://www.atb-huse.dk
http://www.grhouse.dk/
Jeg ønsker jer held og lykke med den store beslutning
mvh Benny

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 20-07-04 21:24

Vi har lige (selv)bygget et KILDEBOHUS som sommerhus. De fås også som helårshuse. Du kan evt. gå ind på denne side og se hvordan det er ude og inde.
http://www.lejetsommerhuspaafyn.dk

Hvis du skulle vælge et sådant hus har jeg 300-400 (digitale) billeder fra vi startede i juli 2003 og til vi var (næsten)færdige her den 3. juli....(for der skulle de første lejere flytte ind)

Hels og Lykke!!!

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 20-07-04 22:04

Prøv lige at snup en kikker på den her http://www.valhalla-logcabins.dk/ jeg har set mange af de huse de har lavet og det er vildt lækker. og prisen er BILLIG

MVH Henrik

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 20-07-04 23:18

Her har du et link på et rigtigt godt træhus, i bedste kvalitet. http://Trelleborg.dk

Accepteret svar
Fra : 25

Modtaget 500 point
Dato : 21-07-04 11:42

Ja, det er et godt og solidt hus, vi bor i et Trelleborg hus, det har vi gjort i 15 år, så som jeg tidligere skrev er det et godt hus, - men der er mange træhuse i dag. Du kan jo kigge på de forskellige link, og så kan du bede om noget materiale om husene priser o.s.v.

Kommentar
Fra : 25

Dato : 21-07-04 11:44

NB. vi bruger Rentolin udendørs til at smøre huset, og det kan holde ca. 7 - 8 år.

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 21-07-04 14:37

Trelleborg Huse har prøvehuse forskellige steder i Danmark, forhør på 45 85 44 55 om husenes placering.

Kommentar
Fra : wahlstroem

Dato : 21-07-04 14:52

Her er lige et par link:

Skovbo A/S
Kvalitets træhuse og bjælkehuse, i
individuelt dansk design.
www.skovbohuse.dk

Pavilo kvalitet til haven
Pavilloner Bjælkehytter Markiser
Parasoller Drivhuse Redskabsrum
www.pavilo.dk

Complett Blockhaus GmbH
Spar 9% ved afhentning i Tyskland !
Din partner for kvalitetsbjælkehuse
http://www.complettblockhaus.de

Gratis Typehuspakke
Landsdækkende Boligadvokater
Professionel rådgivning - fast pris
www.direkte-advokater.dk

Hornsherredhus
Spændende danske træhus, 100 pct
efter kundens ønsker
www.hornsherredhus.dk

Arkitekttegnede træhuse
Individuelle og utraditionelle
kvalitetsløsninger på dit byggeri!
www.traehuset.dk

Amerikanske bjælkehuse
Individuelt byggeri for individua-
lister fra Amerlog!
www.amerlog.dk

Saxbyg - Saxhuse ApS
Industri- og landbrugsbyggeri.
Specialister i træhuse.
www.saxbyg.dk

Kommentar
Fra : traeterrasser

Dato : 29-07-04 20:21
Godkendelse af svar
Fra : sm7sgb

Dato : 05-08-04 09:19

Tak for svaret 25.

Kommentar
Fra : madsjx