/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Lido di jesolo-Italien
Fra : Deigaard
Vist : 653 gange
15 point
Dato : 20-07-04 19:11

Hey !!!

Er der nogle som har erfaringer med Lido di Jesolo?

Kommentar
Fra : kingled

Dato : 20-07-04 19:28

Ja jeg har været der et par gange - godt nok ved at være 8 år siden - men dengang var det ok - selvfølgelig meget turistpræget - men gode strande og hyggelig resturanter.

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 20-07-04 22:23

Jeg får næsten tårer i øjnene, var der på min første campingferie med de andre drenge. Vi kørte derned i en Chervolet fra 55, benzinen kostede dengang 7-8 kr./ltr. (i DK var prisen under 2 kr.) . . . og det var i 1970
Dengang var det et godt sted og det tror jeg på at det stadigvæk er, så tag trygt af sted og nyd en kold Spumante, det gjorde vi i rigt mål.
vh ole

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 21-07-04 03:00

Hvis du vil på campingferie i Italien, så er det et udemærket sted.
Var der selv nogle gange i 80'erne, glemmer aldrig 1982, hvor Italien vandt VM i fodboldt. Noget af de vildeste jeg har været med til.
Men jeg har nogle kammerater, der er dernede lige nu. De er dernede for 4-5 år i træk.
De skrev noget om 40 grader i skyggen og soleksem.
Der er en god ren strand. Den bliver rengjort hver morgen.
Ellers er der jo også Rimini og Bellaria, hvor strandene efter min mening er lidt bedre. De skulle efter sigende være verdens bedste.

Accepteret svar
Fra : Guild

Modtaget 15 point
Dato : 22-07-04 12:38

Thinggaard/Øster Linnet Rejser har nogle rigtig gode busture til Lidoen .. og de er virkelig til at betale ! Både camping, hotel.
Jeg kan anbefale "Camping Internationale", som er placeret i vestsiden af den enorm lange gå- og indkøbsgade på ca. 20 kilometer.

Et "stenkast" fra campingpladsen er der hurtigbåd til Venezia. Ud klokken ca. 10:00 og retur ca. 17:00

Varm anbefaling .. god tur !
/PG

Godkendelse af svar
Fra : Deigaard

Dato : 23-07-04 22:24

Tak for svaret Guild. Jeg glæder mig til at komme derned, sjovt nok har vi lige præsis bestilt gennem Østerlinnet, så vi glæder os meget...
Selvom vejret ikke skulle være det bedste, desværre... Vi tager afsted imorgen tidlig!