/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
MSN 8.0
Fra : Jepsen
Vist : 823 gange
40 point
Dato : 20-07-04 18:02

HEy alle sammen....
Er der nogen der ved hvor man kan downloade MSN 8.0??

Please svar hurtigst muligt...

Hilsen jepsen

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 20-07-04 18:11

Hvad med at prøve hos www.msn.com ?

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 20-07-04 18:12

Er det MSN Messenger du mener? for der findes vist ikke så højt versionsnummer endnu

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 20-07-04 18:13
Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 20-07-04 18:14

Den er ikke på dansk endnu. Den sidste nye danske version er 6.2.

Accepteret svar
Fra : taliskoko

Modtaget 50 point
Dato : 20-07-04 18:15
Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 20-07-04 18:51

Husk at give points...

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 20-07-04 20:35

Better_Performance - Tror han mener MSN Explorer 8.0 ... Altså MSN's egen *HOST*SKOD*HOST* Browser

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 20-07-04 20:55

Det gik op for mig

Kommentar
Fra : severino

Dato : 21-07-04 16:19

taliskoko Dato : 20-07-04 18:51
Husk at give points...

Hvis point kunne spises, så er der mange der er skrup sultne, og andre der smæsker sig i point.

For mig er det vigtigt at hjælpe hinanden med et godt svar, og at man så husker at lukke spørgsmålet.
Pointsystemet burde afskaffes, for hvad kan man reelt bruge det til???

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 21-07-04 16:28

Til Severino:

Ikke noget, men når det nu er der, skal det da også benyttes. Vi er nogle, når vi hjælper, der bruger meget tid på at finde svaret, hvis det ikke ligger lige for eller kendes. Og flid skal belønnes, så'en er det. Vi hjælper da også og derfor skal den indsats da også belønnes.!!!

Den dybere mening med pointsystemet må du forhøre dig om hos Kandu.dk, det kan jeg af gode grunde ikke give dig svaret på, andet end at konstatere, at det er her for at blive brugt.

mvh
Taliskoko/Dan

Kommentar
Fra : neva

Dato : 21-07-04 16:41

helt enig med Severino - pointsystemet er vaeldig irriterende - sommetider gider man slet ikke bruge tid paa kandu og det er synd. Jeg kan heller ikke se formaalet med point

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 21-07-04 16:50

jeg syns at point systemmet er fint, men ikke fordi jeg har mange, har faktisk kun 3 point, lidt nedern, når man har mange spørgsmål, men så lad være med at offer mere end et point per spørgsmål.
jeg synes at point systemmet eer godt, det gør systemmet mere spænende, og jeg besvare også for det meste kun på spørgsmål for at få point,

resultat:

hvis man vil nyde,
må man yde.

kandu:

hvis man spørgser,
må man svare.

//rudik

Kommentar
Fra : severino

Dato : 21-07-04 17:33

Hvis jeg kan hjælpe andre med et brugbart svar, så er jeg da skæppe lige glad om han har sat det til 1 eller 1000 point.
Jeg kan ikke se nogen spænding ved, om et spørgsmål er sat højt eller lavt, belønningen må vel ligge i fornøjelsen ved at kunne hjælpe.
Iøvrigt kan man få mange gratis svar, hvis man følger med i de andres problemer. Så det kan skam også være meget lærerigt.
Rudik's kommentar om at han gør det for pointenes skyld, kan nemt medføre at han kan blive udat for, ikke at få svar på et spørgsmål, uden han betaler for et svar med "liv og sjæl" - Så er vi kommet lidt langt ud IK?

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 21-07-04 17:54

Det med at give points er ligeså meget så man kan se svaret er modtaget og spørgsmålet bliver lukket. Så ved man da noget har hjulpet.
Jeg er total isafkølet overfor hvor mange ponits der er sat på et given spørgsmål, men jeg mener også det er god skik at acceptere et svar, så man, som jeg siger, kan se ens råd/arbejde har båret frugt for en Kandu bruger.

Og så kan vi vist ikke koge mere suppe på dén...

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 22-07-04 20:20

Kan man koge suppe på kandu? Har du opskriften?

Kommentar
Fra : severino

Dato : 23-07-04 17:09

Hej Ostemand
Jeg ved ikke hvordan dine smagsløj har det, men jeg vil helst have en almindelig grøsagssuppe

Godkendelse af svar
Fra : Jepsen

Dato : 25-07-04 10:47

Tak for svaret taliskoko.
            Mvh. Jepsen