/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
java ikke aktiveret
Fra : rednuf
Vist : 896 gange
100 point
Dato : 20-07-04 17:56

Hej, jeg får sommetider meddelsen, din webbrowser understøtter ikke/har ikke aktiveret java understøttelse.
Hvad kan man gøre ved det?
rednuf

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-07-04 18:03

Det kan være din browsers sikkerhedsindstillinger, eller at java slet ikke er insataleret, hvis man f.eks har opgraderet til sp1a direkte! Prøv først at gå ind under funktioner i din browser derefter Internetindstillinger > sikkerhed og sæt til Standardniveau!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 20-07-04 19:46
Accepteret svar
Fra : IPM

Modtaget 100 point
Dato : 20-07-04 19:57

Jeg bruger gerne dette sted for opdatering af Java,da der samtid er andre gode ting på denne side.

IPM

http://www.znn.dk/

Godkendelse af svar
Fra : rednuf

Dato : 20-07-04 20:57

Tak for svaret IPM.
Et godt tip, tak for det.
En opdatering hjalp.
Hilsen rednuf